Omdat mijn lf tot nu toe altijd aan de korte kant is geweest (10-11 dagen) heb ik gister getest. Omo wit.... Helaas denk je dan, op naar de volgende ronde. Echter vandaag is m'n temp weer omhoog gegaan... Hopelijk was ik te vroeg met testen.... Mijn grafiekje geeft hoop, toch? Willen jullie even kijken? Alvast bedankt, Liefs KleineRoe
Zeker is er nog hoop als er nog geen menstruatie is... en al helemaal als je temp nu juist omhoog gaat... trifasisch misschien... succes in elk geval.
Je kaartje ziet er inderdaad wel hoopvol uit. En dat je nog wit test kan goed. Een korte LF betkent niet automatisch dat als je zwanger bent de innesteling ook vroeg is geweest. Gewoon over een dag of 2 nog een keer testen als je temp hoog blijft.
Dat je kaartje 3 niveaus laat zien, kot vaker voor bij een zwangerschap. Maar ook dat wil nog niks zeggen helaas. Natuurlijk is het heel goed mogelijk dat je zwanger bent en zeker met wat je temp nu aan het doen is. De innesteling kan inderdaad gewoon iets later zijn geweest. Ik hoop het voor je, spannend allemaal. Ben benieuwd naar je temp morgen.
Ja ik ben ook benieuwd. Hopelijk blijft hij hoog, of gaatie verder omhoog. Als dat t geval is, wanneer kan ik dan het beste testen? Dinsdag? Of een andere dag? Poeh.... Spannend hoor... Vooral omdat de hoop gister al op gegeven had... Heb nu toch stiekem wel weer hoop.... Verder heb ik een soort van weeïg gevoel in m'n buik... Nog nooit gehad... En een stuk van 20 km fietsen ging me vandaag een stuk moeilijker af dan drie weken geleden... Ik vind t zó spannend! Ik hou jullie op de hoogte!
Trifasisch is inderdaad dat je temp een 2e trap omhoog gaat. Het wordt een vorm van voorspellen genoemd die helaas ook lang geen 100% goed zit. Toch heb ik al heel wat gezien die allemaal + testten. De keren dat het fout gaat kan geen zwangerschap zijn, maar als je weet dat 50% van de zwangerschappen al voor de 4 weken afgebroken worden zullen daar ook veel zwangerschappen tussen zitten die gewoon niet + testen door nog een tekort aan hormonen. Maar je hebt het niet nodig om zwanger te worden/zijn en niet iedereen die zwanger blijkt heeft het gehad. En als je het wel hebt wil niet zeggen dat je zwanger bent. Toch vindt ik dat het enige teken dat er hoopvol uitziet. In mijn ogen zeggen tempdipjes nog minder. Ik zou 3 dagen later nog eens testen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben vanmiddag in slaap gevallen op de bank. Was behoorlijk moe. Ik hoop niet dat mijn lijf me nu voor de gek aan het houden is... M'n buik voelt ook raar... Pfff hoop zo dat tvallemaal goede tekens zijn...
Ongi is er nog steeds niet. Bmm zit potdicht en voelt hard aan. M'n buik voelt al dagen raar, m'n tepels zijn pijnlijk en ben sneller moe... Morge. Ochtend maar even testje tegen aan gooien! Hopelijk houdt m'n lijf me niet voor de gek!
Ik ook!! Maar heb jij nu altijd een lange LF of is je cyclus opeens korter dan? Hoe dan ook, ik duim verder!
Mijn lf was voorheen max 10-11 dagen. En m'n cyclus lag rond de 33 dagen. Omdat ik vandaag op 12dpo zit dacht ik dat n test wel kon. Ivm de lengte van m'n lf. Ongi is trouwens nog steeds in geen velden te bekennen.... Ik ga zaterdag weer testen als het zo blijft...
Toch is het zo dat, ongeacht de lengte van je LF, je 14 dagen na je ovulatie kunt testen. Je eventuele innesteling kan ook gewoon iets later zijn.
Oh oke. Bedankt voor je reactie. Vinden jullie m'n kaartje ook zo positief?????? Nog nooit zo een goed kaartje gehad...