Trekkerig gevoel na eisprong, of toch verkeerd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sallie, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    #1 Sallie, 19 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
    Even vraagje....

Afgelopen zondag denk ik mijn eisprong gevoeld te hebben. Genoeg geklust rondom de dag, dus dat zit goed.

Nu heb ik nu ineens best wel een trekkerig gevoel in mijn buik, en ook wat ( niet slijmerige, sorry voor de details) afscheiding. Zal ik het dan verkeerd gevoeld hebben? Heb altijd lf van 14, en nooit cyclus van 28. Ik herken het trekkerige, kramperige gevoel alleen niet.. eisprong voelt normaal meer als felle steken. Wil pas ovu testen gebruiken na ronde 6, ( mochten we die halen dan ;))ben daar nu nog niet aan toe zegmaar...

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je eisprong voelen is volgens mijn gynaecoloog niet mogelijk. Als je wat voelt is dat, denk ik zelf, eerder het groeien van de eitjes.
    Vruchtbaar slijm heb je altijd rond de eisprong, dus als ik daar van uit ga denk ik dat je eisprong niet zondag was.
    Je lf kun je trouwens pas zeker weten als je je eisprong met zekerheid weet.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tnx voor je reactie, heb het inderdaad wel vaker gelezen, toch gek dan maar kan idd eigroei zijn misschien.

De lengte van lf baseer ik eigenlijk op het feit dat ik altijd 14 dagen nadat ik mijn eisprong ( denk gevoeld te hebben, want of dat dan ook zo is.... ;)) ongesteld word.

Ik hoop dat ik er niet naast zit, want ma en gister niet geklust, waren beetje te moe allebei...

Deel Deze Pagina