Hallo, Morgen moet ik een hsg onderzoek laten doen.. Heb er vreselijke schrik voor.. Iemand ervaring mee? Wat kan ik verwachten? Xxx
Yep gehad en bij mij geheel pijnloos. Niets van gevoeld. Maar hoor helaas ook andere verhalen. Zou voor de zekerheid wat pijnstilling van tevoren innemen. Het onderzoek zelf is binnen een paar minuten gepiept.
Van te voren had ik extra pijnstillers gekregen en ingenomen. Ik vroeg of mijn man naast mij mocht staan, mocht met een schort aan. Zo kon ik zijnhand vasthouden. Was pijnlijk, maar dat had een reden. Duurde wel kort.
Heb m een maand terug ongeveer gehad. Dat spul erin spuiten was bij mij wel heel pijnlijk. Ik vond het geen prettig onderzoek. Daarna beetje buikpijn gehouden maar dat was snel voorbij.
Ik heb vorige maand ook een HSG onderzoek. Ik vond het ook verschrikkelijk pijnlijk. Het inbrengen vond ik meevallen, maar de vloeistof die ze er in spuiten, vond ik echt heel pijnlijk. Het duurt gelukkig niet heel lang. Het ene lichaam is het andere ook niet natuurlijk. Hopelijk heb jij weinig last! Zou die dag ook zeker vrij houden en lekker op de bank hangen. Het heeft in ieder geval wel iets opgeleverd, ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben!
Dikke proficiat! Ik doe dit onderzoek om met donorzaad te kunnen starten.. Met wat kan ik de pijn beschrijven?
Lastig te omschrijven. Ze zeggen dat het op menstruatiepijn lijkt, maar mijn menstruatiepijn voelt compleet anders haha. Laat het op je afkomen, misschien valt het bij jou heel erg mee! Succes!
Hier ook een hsg gehad. Jaren terug, ik vond het pijnlijk maar goed te doen. Bij mij voelde het een beetje als heel erge menstruatiekrampen. Een 2de x zou ik het dan weer niet laten doen, dat eerlijk. Maar ik had het vooraf erger voorgesteld, door de verhalen wat er om mij heen over werden verteld.