Ik vroeg me af of hier nog meer bijna 40(+)-ers zitten die de mmm in zijn gestapt voor een kindje. Ik ben 42. Al sinds mn dertigste aan de knutsel voor een gezin. Bij ons alles in orde, althans niets wat ze weten dat niet in orde is. Desondanks is dit onze 3e x mmm. De eerste keer zat in in het begin van de mmm en bleek toch nog spontaan zwanger. De tweede keer zijn we middels iui zwanger geraakt Deze keer hebben we inmiddels 4 iui achter de rug en zijn we op hoop van zegen aan IVF begonnen. Wij knutselen dus aan de 3e. Hoeveelste knutselen jullie aan en welke behandeling doen jullie?
Hallo roosje, Ik ben 43 en zit nog in de MMM, zie mijn onderschrift. Helaas net afgelopen weekend geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu weet ik even niet of ik nog wel een nieuwe behandeling wil. Inmiddels is adoptie ook in gang gezet. Heel veel succes met je behandeling. Groet, Sanst
Hey Roosje, wij 'kennen' elkaar al van een ander topic. Ik ben nu 41. Mijn dochter is op mijn 40e geboren, na 3,5 jaar MMM (zie onderschrift). Wij gaan volgende maand weer de MMM in (ICSI) voor een brusje. Als tenminste de cyste in mijn eierstok dan weg is of significant kleiner is geworden.