Ik lees hier al enige tijd mee maar zit nu toch echt met een vraag, en ik hoop dat hier dames zijn die dit herkennen of er ervaring mee hebben.. Het is een lang verhaal geworden maar hopelijk lezen jullie t toch even In maart hebben we onze 2e ivf gehad (vd 1e hebben we een mooie zoon ) die helaas in april (de 11e) in een miskraam is geëindigd. Rond 25 april voelde ik (voor t eerst in m'n leven) mijn eisprong. Ik heb een aantal dagen 'last' gehad en zelfs de ferti afdeling gebeld omdat ik dit niet herkende... Zij gaven aan dat dit dus een eisprong kon zijn Een paar dagen daarna kreeg ik allerlei verschijnselen die ik herkende van mijn eerdere zwangerschappen. Maar omdat ik maar zo'n 0,3 % kans heb om zelf zwanger te worden, ging ik nergens vanuit. Normaliter zou ik donderdag 9 mei ongesteld moeten worden, toen dit niet gebeurde heb ik een test gedaan maar die was negatief. Vrijdag kwam er wat bloed dus ik ging uit van menstruatie. Alleen geen buikpijn (heb ik gewoonlijk heel erg ivm endometriose) en ik bloedde wel erg weinig, kon t af met inlegkruisjes. Het was ook licht en helder rood. Zaterdagavond was het alweer praktisch voorbij... Ik zou graag wat ervaringen/herkenningen oid lezen... Grtz
geen ervaring mee, maar misschien morgenochtend dan nog eens testen? of anders het zkh weer bellen om te overleggen? succes!
Heb je vandaag of gisteren nog een testje gedaan? Misschien heb je een late innesteling gehad en is de test nu wel positief? Ik zou morgenochtend even testen en als die negatief is het ziekenhuis bellen. Ik ga voor je duimen!
Nou wat je nu verteld heb ik dus ook gehad moest 1 mei ongesteld worden nou mooi niet dus ... Op 4 mei ook licht bloedverlies wel helderrood.. 5 mei ook nog een beetje.. Ook helemaal geen buikpijn gehad wat ik normaal altijd heel erg heb.. 10 mei slijmverlies met sliert bruin erin... Gister rose creme afscheiding en best veel .. Lage rugpijn menstruatiekramp 6 dagen hoofdpijn .. Dacht vandaag nou ik ga nu een test doen maar helaas negatief. Snap er niks van iets in mijn hoofd zegd er klopt hier iets niet
Precies! Dat gevoel heb ik nou ook, iets klopt niet. Heb ook nog steeds zo'n drukkend gevoel achter mijn schaambeen en steken in mijn borsten. Bah, wat kan ons lichaam lastig doen Vandaag kv2x5 gedaan, echt een heeeeeel vaag streepje te zien... Zegt dus ook niets, kan er niet eens een foto van maken.. Ik bel morgen idd zh maar even. Heb jij je ha of zh al gebeld? ....
Ja idd die steken heb ik ook in mijn borsten !!! Nee heb nog niks gebeld ik ben nooit zo een beller ik wacht altijd af haha
Ik heb niet gebeld... Heb volgende week maandag al een echo staan ivm terugplaatsing cryo dus dan wordt er sowieso al gekeken... Ik zal gewoon even moeten afwachten denk ik... Wat vreemd is, heb nu af en toe was bruinverlies bij het vegen en verder niets meer. Wel nog drukkend gevoel achter schaambeen en erg gevoelige/pijnlijke borsten. Ook zie ik dat de testen (heb er maar 6 gedaan de afgelopen week ) allemaal donkerder worden in de prullenbak.... Maar ja, das meer dan ruim na de afleestijd dus niet meer geldig maar t blijft allemaal erg vaag... Jammer dat er niet meer vrouwen zijn die dit herkennen... Wat ervaringdeskundigheid is soms prettig, bij al dat afwachten ...