Nee hoor heb je punt helemaal niet gemist Ikheb gewoon tussen de regels doorgelezen dat je het bijzonder vond dat ze er al om 18.00 waren Btw als je Mn bericht aan tuc leest heb je misschien een verklaring
TS, ik snap je irritatie helemaal! Je geeft toch niet voor niks aan dat je avondbezorging wilt! Wat zijn dat dan voor achterlijke tijden bij zo'n Homerr, toch niet te doen! Geef mensen in ieder geval de keus. Een Pick-up punt heeft tenminste nog avond- en weekendtijden. Ik heb trouwens ook wel eens bezorging aangevinkt tussen 18.00 en 21.00 voor een duurdere bezorgprijs. Ik was netjes om 17.45 thuis en toen was het al bij de buren afgegeven om 17.30. Klacht ingediend en de standaard bezorgkosten betaald, ik was toen ook nijdig! Dit was ook bij DHL.
Ik zou er ook niet voor kiezen, dan maar een normaal afhaalpunt. Het liefste kiezen we ook voor een normaal afhaalpunt. Dhl heeft hier rare gewoontes, pakjes over de schutting gooien, bij de buren moeten zijn maar ik had hem aan mijn poort. Hij zag dat ik in de tuin aan het werk was. Heeft dus door het keukenraam zitten gluren.
O vreselijk. Dus iedereen in mijn buurt komt dan bij mij thuis een pakket ophalen. ( die dat heeft aangegeven om het op te halen bij zo'n punt) Leuk 28 cent per pakket. Maar niks voor mij hoor. Hier nemen we de pakketjes gratis aan voor de buren...ha ha
Wat een rare openings-tijden en raar dat ze dat dan gewoon daar naar toe brengen? Ik zou er ook niet blij mee zijn hoor. dat is niet te doen qua ophalen. En dan moet je er ook nog verder voor reizen. Snap dat die mensen ook een leven hebben, maar dan moet je je niet aanmelden als homerr. Trouwens, om precies 18uur ook niet, waarschijnlijk was hij nog wel eerder want anders had je niet om 18:01 een mail gehad, dat gaat allemaal niet zo snel. Hier staat DHL ook regelmatig ruim eerder op de stoep dan het tijdvak wat ze aangeven. Als ik aangeef van 18-21 als tijdvak, staan ze meestal rond 17 uur op de stoep. Ik ben dan keurig om 17:45/17:50 thuis en dan ligt er een briefje in de bus dat ze er om 18uur waren maar ik niet thuis was. En dan krijg ik ook om 18:01/18:02 een mailtje
Tja als je normaal 18.15 thuis bent van je werk kan je niet kiezen om na 18.30 te laten bezorgen. Dus dan kies je het tijdvak waarin je de meeste kans hebt om thuis te zijn. Maar je kan niet zeggen "ik ga eerder weg want ik moet om 18.00 thuis zijn omdat de pakketdienst dan zou KUNNEN komen". Als ze er dan toevallig wel om 18.00 al zijn en jij nog niet kan dat best even zuur zijn, zeker als je dan ook nog een stuk moet fietsen omdat het bij een homerr is gebracht ipv dichtsbijzijnde punt
Ik heb daar ook wel eens aan gedacht hoor haha, ben ook gewoon regelmatig thuis Maar al die mensen te pas en te onpas aan je deur ondanks dat je je tijden ed kan ophangen, nee danku
Ik vind het verschrikkelijk als ze bij mijn buren leveren, heb dan ook aangegeven dat, als ik niet thuis ben, het pakketje naar het postkantoor mag. Helaas houden niet alle bezorgdiensten zich hier altijd aan (oa PostNL en GLS). Vooral als ze het bij mn overburen brengen, ik ken die mensen niet eens. Andersom zou ik ook geen nee zeggen als hier een bezorgdienst aanbelt met een pakje voor mijn buren...
Zoveel mensen zoveel wensen. Je kan het gewoon nooit voor iedereen goed doen als bezorger. Ik snap dat het vervelend is als een bezorger niet precies in het tijdvak komt, maar een beetje begrip voor een bezorger kan geen kwaad. Soms kan het niet anders dat je eerder komt omdat je anders niet alles af krijgt. Het kan zijn dat je nog afhalers hebt die je voor bepaalde tijd moet doen etc of er kan onderweg iets zijn.
sommige reacties.... het lijkt wel popcorn tijd.... Ik hoop dat je je pakketje snel hebt TS! Ps. Fijn die paar cent voor een pakketje.. heel de hal vol... en als het niet opgehaald wordt ben ik zeker verantwoordelijk? Geen homerrr diensten voor mij!
Ik zou bij de webshop mijn geld voor de avondbezorging terugvragen. Dan moeten ze maar samenwerken met een pick-up point waar je ook na 18.00 uur terecht kunt. Ik heb zelf ook een kleine webshop en zou me schamen als ik zo met mijn klanten omging. Maar ik bezorgd dus ook bewust niks met DHL En ik bestel zelf als ik keuze heb ook niet bij winkels die met DHL bezorgen. Waardeloze service. Ik had vandaag ook een briefje in de bus van een gemist pakketje. Kan het een eind verderop ophalen. Geen 2e bezorgpoging morgen en ze zijn altikd te lui om het gewoon bij buren af te geven, wat bij PostNL wel gewoon gebeurt. De hele straat ontvangt pakketjes voor elkaars buren, wel zo handig.
Zoals ik eerder al aangaf is er iets veranderd in het systeem, er word geen 2e keer aangeboden, het gaat of naar een servicepunt of naar de buren. Ik weet niet of dit tijdelijk is door de drukte of dat het een heel nieuw systeem is... En misschien waren je naaste buren niet thuis?
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/170692/Butlercase-pakketten-ontvangen-als-je-zelf-niet-thuis-bent?fbclid=IwAR2r5rxgfOHrxAkMw_hl1ipOMfvJkwWbIVhFk8lsBj4u15hJQ9K7P-vW0hY Allemaal zo'n kastje aan de muur.