Ik ben de afgelopen 4 dagen echt volledig geveld geweest door een soort van griepachtig iets. Ik had/heb o.a. een bijholteontsteking en ook mijn oren zitten een beetje dicht. Vandaag ben ik voor het eerst weer echt op de been en even snel de stad in geweest. Maar nu voel ik me vandaag echt heel raar en vervelend in mijn hoofd. Een soort alsof ik stoned of aangeschoten ben, een beetje licht in mijn hoofd. Ik ben ook minder "scherp". Zou dat kunnen komen van die dichte oren? Of misschien van de ibuprofen (waarvan ik er overigens alleen vanmorgen rond 08.30 uur één heb genomen), of de neusspray? Iemand die het herkent? Het is echt rete-irritant.
Ik had het vanochtend ook! En ben ook ziek geweest met dichte oren en een griepachtig iets. Gelukkig is het nu over maar ik vond dat dronken en wazige gevoel wel heel erg eng. Ik hoop dat het bij jou ook snel over is. Sterkte!
Ik denk ook dat het van de dichte oren komt. Heb heel lang een dicht oor gehad en was altijd 'wazig' duizelig en zag dubbel. Het aangeschoten gevoel herken ik ook! Beterschap!!
Dank voor de reacties! Ik denk nu inderdaad ook dat het van de dichte oren kwam/komt. Het snot komt sinds vanmiddag goed los, wat ervoor zorgt dat ik me een bult snuit, maar ook de druk op mijn oren verminderd en dat rare gevoel in mijn hoofd is nu ook weg.
Ik heb het ook wel eens bij een flinke griep/verkoudheid. Heel vervelend, net alsof ik niet goed geaard ben noem ik het wel eens.