DHL pakketje status afgeleverd met handtekening maar niet bij mij, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Ik had het wel gezien. Maar er wordt wel meer geroepen hier. En daarbij weet ik niet waar jij je informatie vandaan haalt en deze wel echt klopt natuurlijk.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Nou, ik werk er... dus je kunt er vanuit gaan dat het klopt ;)

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Nou, mijn laptop moest persoonlijk door mij in ontvangst worden genomen, stond er ook gewoon netjes op. De buurman had ook niets ondertekend, was gewoon daar achter gelaten. Dus niet overheen gelezen, maar vergeten er bij te zetten :)

Ook leuk was die keer dat ik in Amerika een stapel stripboeken had gekocht voor op school en de bezorger het een goed idee leek om het bij de deur neer te zetten..en er vervolgens een hoosbui over heen ging. Gelukkig had de verzender ze in de doos nog in plastic ingepakt anders had ik ruim honderd natte spidermans en Batmans gehad:D

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als het er op staat vind ik het inderdaad aso....waarschijnlijk gewoon gedaan omdat als ze het pakketje mee terug nemen er geen geld voor krijgen;)

En ook het neerzetten vind ik gewoon aso...
    Er zijn ook wel eens mensen die zelf zeggen zet het maar neer.... das dan jammer.. ik neem het gewoon mee terug...ik wil uiteindelijk niet verantwoordelijk zijn of voelen voor iets wat weg of kapot is.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Een aangetekend pakketje afgeven bij de buren en dan briefje in de bus gooien; daar klaagt toch ook niemand over? Het gaat er juist om dat er ook pakketjes worden afgeleverd bij buren en dat dan zo'n briefje ontbreekt en je dus je hele straat af kan zoeken... of dat het in een heel andere straat wordt afgeleverd.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Ik heb er genoeg gezien hoor die zeggen dat kan niet want er moet voor getekend worden of klagen over dat hun pakketje bij de buren lag terwijl ze moesten tekenen... dus ja ook daar klagen ze over...

Buiten dat heeft ts volgens mij gezegd dat de straten wat onduidelijk bij haar zijn.
    Ik denk dus dat het pakketje gewoon per ongeluk bij die andere mevrouw terecht is gekomen, door de straatverwarring...
    Dus niet omdat de bezorger te lui was om een briefje in de bus te doen

Ik stond vorige week ook in een verkeerde straat, terwijl mn tom tom echt zei dat het desbetreffende adres daar was en ik even daarvoor ook een bordje had gezien... bleek dus achteraf in een soort hofje te zitten....;)

Deel Deze Pagina