DHL wat een ramp zeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    uuu jeetje ben al drie dagen aan het vechten met dhl pakketjes verzenden.. die site is een rampppppppppppp je moet honderd en tien duizend dingen in vullen en dan printen ze bon ook nog eens een keertje verkeerd uit ????????? wat de .. bliepppp en dat na meer dan 30 minuten werk voor drie pakketjes..

nou moet ik restitutie aanvragen maaaaar wat een ramp formulier zeg , gelukkig heeft de dame van de post agent schap er nog over gebeld. de site bleek plat te liggen. nou mag ik ze dus via de post agend schap gaan zitten verzenden ( normaal doe je dat via de site ) kost het mij meer.

grrrrrrrrrrrrrrrr geen gemopper over tnt want dat gaat stukke sneller en een snellere levering..

bleggghie

ik geef hierbij even een pluim aan tnt voor hun snelle levering van mijn klanten hun pakketjes dhl een ramp doe het nooit meer

he nou zo dat moest eruit ihihihi

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik zit anders op een pakketje van tnt te wachten wat al 3 dagen geleden verzonden is, en wat te volgen is via de t&t site, maar hij blijft maar in sortering staan ;) dus ook tnt is niet altijd zo snel hoor ;) maar succes met de DHL! Hoop dat het snel voor elkaar is!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind die site van DHL erg makkelijk juist, heb er vorige week nog vanalles mee verstuurd, zelf die labels geprint en dat ging allemaal goed en snel. Alleen de bezorging is regelmatig erg traag. Het scheelt dan wel 1,75 Euro voor een pakketje, maar ik denk dat ik volgende keer toch weer voor TNT kies. Hoor wel vaker namelijk dat dingen bij DHL niet goed gaan of de pakketjes gewoon voor de deur worden neer gezet als mensen niet thuis zijn, dat soort dingen. Zijn ze bij TNT dan weer beter in.

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zit te wachten op een pakketje wat geleverd moet worden door DHL ben benieuwd hij moet vandaag komen. TNT is altijd hier in de ochtend rond 9 uur dat vind ik juist fijn..1 x slechte ervaring gehad met TNT maar dat was niet hun fout maar van de gene wie het pakketje zogenaamd had opgestuurd.DPD is ook goed met leveren.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wij hebben zelf een DHL servicepunt en ik moet zeggen dat ik de service van DHL vele malen beter vind dan die van TNT!
    Wij hebben echt nog nooit problemen gehad met pakketjes via DHL en via TNT al onwijs vaak!

6. TNT sneller dan de DHL? De TNT bezorgt regelmatig gewoon helemaal NIET :p

Ik zweer echt bij DHL hoor! Goedkoper, makkelijker, veel makkelijker wat schadevergoeding betreft.. Ideaal!

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

:D juist

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook alleen maar goede ervaringen hoor met dhl f

Deel Deze Pagina