Dhuh?

Discussion in 'De lounge' started by Ooievaar, Jun 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Ik maakte gisteren nog iets mee.
    Was samen met mijn zusje en de kinderen op de fiets,de kids reden voor en wij liepen achter.
    We moesten oversteken en mijn zusje zag dat de auto die aankwam stopte ,en mijn zusje zegt tegen de kids rij door,de kids steken netjes over ,zegt de man in de auto met een boos gezicht ,en als ik nou zou doorrijden ,mijn zusje :je stopt toch en het is een zebrapad,toen wist hij niet meet wat hij moest zeggen .
    Mensen in de auto ,mensen op de fiets,menesen die lopen ,het lijkt net of iedereen aggressiever is geworden .
    En omdat de volwassen niet de goede voorbeeld geven zijn de kids van nu ook zo aan het worden .
    Kijk maar op het schoolplein.

Ally

2. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel

Het scheelt dat je bij ons aan de overkant water hebt en geen andere huizen etc. Er zijn alleen parkeerplaatsen, maar met kleine kinderen moet je hier ook echt uitkijken, mijn neefje van 2 die vindt het erg leuk om vanaf de voordeur naar de stoep te rennen!! Nou als wij kinderen mogen krijgen dan komt er als eerste een hekje bij de stoep!! Er zijn hier al 2 honden dood gereden, dus het kan net zo goed je kind zijn.
    En dat wil je toch niet meemaken. Ik kreeg laatst al bijna een hartverzakking toen onze hond achter een papiertje ging.....

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja mijn hond wil ook nog wel eens naar buiten denderen. Nu stukke minder gelukkig omdat ze gesteriliseerd is. Is ook zon enthausiaste jager. Als t maar beweegt gaat zij dr achteraan...al is t een vliegtuig :(
    Soms denk ik dat ze teveel van mijn oude poes opgestoken heeft en denkt dat ze zelf poes is :rolleyes:
    Gelukkig zijn de kinderen er nu ook op getraint dat ze de deur niet open laten zodat Kara weer naar buiten raced.

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Deze dan:

ik zag laatste een man, midden in Den Haag schuin een GROOT kruispunt versteken, slingerend tussen de tramrails, terwijl de auto's al optrokken omdat ze groen hadden. En die had een baby op zijn buik in een zak - echt, zo'n vers, piepklein hummeltje!

Ik reed er op een gegeven moment achter en kon niet laten om bij het passeren te zeggen dat hij helemaal gek is. Fietsen met een baby in een zak! En dan zo! Is het sowieso niet verboden om een kind op die manier de vervoeren?

Ongelooflijk, toch?

Groetjes,

Dominique

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Jeezus... Die vent is idd GEK!
    Zou de moeder weten hoe hij ermee rond fietst?
    Ik vind het zowiezo onverantwoord om met zon zak op je buik te gaan fietsen. Als jij ineens moet remmen dan spring je van t zadel en klapt de baby op t stuur...

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Nou, inderdaad, er hoeft maar iets te gebeuren of dat kind heeft wat.

En ik vroeg me inderdaad meteen af of die moeder hier wel van wist! :)

7. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    jeetje zeg, die vent is niet goed!!

8. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    nu had ik vandaag iets...

bij ons in het dorp heb je een wegversmalling, er kan dus maar 1 auto per keer door..... ik laat auto's voor gaan, (die hebben voorrang..) en aan de kant staat een auto met dubbel knipperlicht geparkeerd, dus naar de rij met auto'' s zou ik gaan.... bedenkt die *dioot dat hij er ook nog maar even langs moet.... terwijl ik al in die versmalling zit.!!! dus ik boven op de rem (al vloekende) loopt ie zo te pushen, zodat ik achteruit zou gaan....

nou, ik dacht het niet!!! dat kon ook niet meer, want er stond al een andere auto achtermij.... na heel wat gebaren gaf hij dan eindelijk toe, maar ik kreeg een hele boze blik toegeworpen...

nou ik kan nog bozer kijken!!!!!!!!!!! grrrrr!!!!!!!!!!!

Share This Page