Vroeg me het even af, ben nu zwanger en een enorme koffieleut..van mn vorige zwangerschap weet ik nog dat koffie op een gegeven moment niet meer lekker smaakte en dus ook weinig dronk, maar nu nog geen problemen met koffie.. Hoeveel kopjes drinken/dronken jullie op een dag tijdens de zwangerschap?
Ik lustte geen koffie meer tijdens mijn zwangerschap. Normaal hou ik erg van koffie, maar ik werd er tijdens mijn zwangerschap misselijk van.
Het smaakt me nog prima en ik móet m'n dag met 2 bakjes koffie beginnen anders wordt het helemaal niks ...en soms neem ik halverwege de dag nog een bakkie. Niks meer of minder dan anders dus
Ik dronk er max. 2 op een dag, maar dat was vaak alleen in het geval van visite. Als ik gewoon thuis was dronk ik zelfs geen koffie, vind ik niks aan in m'n eentje...
Ik ben ook echt een koffieleut en tijdens mijn zwangerschap dronk ik alleen s; ochtends en s'avonds 1 bakje. dus max 2 op een dag..
Ik ook 2 bakkie's per dag, vind gelukkig de koffie op mn werk nu niet meer te drinken want anders had ik het er moeilijk mee gekregen.. Lus senseo nog wel maar filter en sterke koffie niet meer..Dus braaf 2 nu..
Koffie heb ik nooit gedronken, maar ik wilde tijdens mijn zwangerschap wel graag cafeïne vermijden en dus ook geen thee en cola drinken... Dat lukt niet echt Nu mag je volgens het voedingscentrum ook 4 kopjes koffie of 8 glazen cola of thee, daar blijf ik zeker wel onder; mijn max is 2 kopjes per dag.
ik dronk voordat ik zwanger was wel 8 kopjes per dag, sinds ik zwanger ben lust ik geen koffie meer dat mis ik wel heb zo zin in een bakkie strax als ik bevallen ben ga ik gelijk lekker bakje drinken
Ik lust het net als in de eerste zwschap niet meer. De eerste en laastste weken wel, en dan dronk ik max vier (kleine) kopjes. Nu drink ik in plaats daarvan thee, dus ook max vier koppen.
Ik was heel blij dat ik deze zwangerschap toch kofie kon drinken De ene dag dronk ik 3kopjes en de volgende dat maar 1 of helemaal niks... Mijn dochter heeft er zo het oog niet onder geleden hoor. Ze zeggen wel eens dat ze dan een laag geboorte gewicht kunnen hebben maar dat was in haar geval echt niet zo
Gemiddeld zat ik op 2 kopjes per dag max. Dat betekende wel dat ik soms dagen had van 4 kopjes tegenover ook genoeg dagen van helemaal geen koffie. Bij mij is zin in koffie echt iets dat met vlagen gaat. Dat is normaal gesproken al zo, en in mijn zwangerschap was dat niet anders Ik hield me wel bewust aan de dagelijkse max. van 4 zoals het voedingscentrum aangeeft. Die hebben ze vast niet voor niks bedacht, vond ik
Wow, wat een reacties al Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik vaak wel zin in koffie te hebben, maar had dat dan uiteindelijk niet, na 1 slok smaakte het al niet meer.. Ik probeer nu ook max 3 kopjes per dag te drinken, maar wel lastig...
Nou hier ook zo ongeveer. En ik ben een vreselijke koffieleut normaal gesproken is 10 bakkies op een dag niets Maar tijdens de zwangerschappen smaakte het wel wat minder goed, dus gemiddeld zo'n 4,5 bakkies op een dag denk ik. Ivm mn caffeïnebehoefte dronk ik ook regelmatig gewoon een glas cola.... terwijl ik dus normaal eigenlijk nooit cola dronk/drink.
Ik drink dagen lang geen koffie om er daarna zo naar te snakken dat ik er rustig 2 achter elkaar drink. Ik kan het maar beter gewoon gaan dosseren, want dit schiet ook niet echt ophaha.
max. 2 kopjes op een dag. Echt lekker vind ik het niet meer smaken sinds ik zwanger ben , maar zonder koffie krijg ik gewoon hoofdpijn
Ik was een echte koffieleut, met 5-6 per dag. Maar nu wordt ik al misselijk van de geur! En het smaakt bitter! Dus ben blij dat ik daar niet van hoef af te kicken. Ik was al geminderd door meer cafeinevrij te drinken voordat ik zwanger werd.
Ik dronk max twee kopjes per dag, maar heel af en toe nog een latte of capuccino... Tijdens het 3e trimester 's avonds niet meer, want daar kreeg ik (nog meer) maagbranden van...