Hoi hoi wie heeft er net als ik ook een pendel voor maart 2011 en vind het leuk om hier lekker te kletsen? xxx
ja ook een maart, maar ook nog andere maanden liggen ver uit elkaar! wel allemaal meisjes! Ik hooooop het (als het kan nog eerder )
Yep, yep, ook ik kan mij bij de groep van maart voegen... heb er 3 voor december, 3 voor februari én 3 voor MAART!!!! Olé!!!!
heej leuk te lezen dat er meer pendels voor maart zijn ik heb er 1 voor jan. 3 febr 1 maart... en voor deze maand (dec) nog 2.... S6 allemaal!
Hey, Ik heb er nu 6 voor maart . Ben benieuwd, het zijn er wel een hoop. Ik heb er ook 1 voor januari. We zullen zien of het uitkomt. Liefs Alleentje
weer een binnen voor maart een jongen, maar dat gevoel heb ik ook erg sterk als ik weer zwanger mag worden zal het zeker een jongen worden!
Ik heb er 3 voor maart, ook nog voor andere maanden, maar voor maart de meeste. Het zou leuk zijn als het uitkomt want ik had twee jaar terug ook een positest in maart.
@wolfje22, ik heb geen pendels voor maart 2012 hoor, maar voor maart 2011. Er staan 2 pendels bij voor januari 2012, maar ik hoop dat die het mis hebben
Hoi ladies! Ik heb 2 pendels die zeggen dat ik in maart 2011 zwanger raak, 1 pendel zegt juni 2011 en de ander augustus 2011. En allemaal zeggen ze dat t een meisje wordt Als mijn pendels van maart uitkomen, zou dat gezien mijn banner kunnen betekenen dat ik in ronde 1 al zwanger zou raken Zou natuurlijk wel perfect zijn!! -x- CherryBelly
Ik heb ook een pendel voor maart Een jongen. Heb helaas nog maar 1 pendel terug, heb wel meerdere mensen een pb gestuurd, dus ik ben benieuwd wat ik nog meer terug krijg Laten we hopen dat het zo snel zal gaan
@cherry; dat zou geweldig zijn in de eerste ronde ik ga voor je duimen!!! haha @jiskaa; spannend s6 meid... hopelijk krijg je meerdere reacties terug!