Hoi hoi... ik zit in diverse whatsapp groepjes van vriendinnen enz...maar kan daar niet altijd mijn zorgen en dingen die mijn dochter doet kwijt..... zouden jullie daar interesse in hebben? Gewoon lekker kletsen en als je iets dwars zit of er gebeurd iets wat je wilt melden, maar geen zin om op fb of zwpagina te gaan zitten iemand interesse? groetjes, miranda
@ Antares: Hmmm, wat is de opzet? Als het echt is voor de meiden die nu ook contact met elkaar hebben ivm de ontwikkelingsachterstand (jouw topic zeg maar), dan heb ik wel interesse. Als het uitgebreider wordt niet eigenlijk.
Ik ook! (En tot nu toe allemaal van dat topic, Amethist ) Ben niet zo vaak meer op zp - en wel altijd whatsapp bij de hand...
Nou dan beginnen we vast? Houden we het bij de ontwikkeling achterstand mama's! Willen jullie mij je nummer sturen in een pb? Dan voeg ik jullie toe als jullie dat willen! Iemand anders mag ook hoor!
ok er zijn wel wat mensen die dus interesse hebben. Ik ga vanavond een groepje aan maken..mijn telefoon is weer...(zucht) eens leeg.