ZUCHT Ik wil niet elke maand een onderwerp plaatsen, en niet elke maand van alles voelen. Maar hier kan ik niet meer omheen, ik heb al ruim 3 dagen zo erg last van maagzuur. Ik heb nog nooit maagzuur gehad (moest zelfs googelen de eerste dag wat ik nu voelde). Gisterenmiddag ook onwijs erge last van lage rugpijn gehad, kon er niet van stilzitten. Nog 4 dagen tot nod... Ik heb t gevoel dat het ook deze ronde niet raak is. Is er misschien iemand hier die er toch nog een positieve draai aan kan geven? En ik zoek echt niet naar symptomen.. Ben deze maand super streng voor mezelf. Maar dit is gewoon echt niet te negeren.... Moest t even van mij afschrijven denk ik.
De dingen die je noemt kunnen zwangerschapssymptomen zijn, maar ook weer niet...Er is echt geen pijl op te trekken. Je kunt zwanger zijn of niet. Het enige wat je kunt doen is afwachten tot dat je een testje kunt doen. Ik weet het...Wachten duurt lang! De maand dat ik bijna geen klachten had, bleek ik zwanger te zijn...Zo kan het ook. Sterkte op het wachtbankje...
Ik weet het, de moed zakt me alleen zo in de schoenen ineens. Heb weinig hoop. Hoopte op positieve verhalen. Dat vervelende wachten elke maand! Vooral die onzekerheid bah.
Weet wat je bedoelt... heb het ook iedere maand de week voor ik mijn menstruatie krijg.. Vreselijk De rest van de maand nergens last van! Ik hoop echt voor jou dat het bij een zwangerschap hoort! Maar het kan dus helaas alle kanten op .. net zoals andere symptomen
Ja, en het lijkt met de maand erger te worden? Ik zie je onderschrift, heel veel succes! Hoop echt voor je dat je snel een heel mooi resultaat hebt.