Twee dagen voor en dag na eisprong klussen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jam87, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    #1 Jam87, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
    Hoi allemaal,

zoals de titel zegt... Gisteren had ik wat slijm gekregen toen ik naar wc ging en heb ook steken onderbuik sinds 4 dagen al en van morgen ook, dus ik denk dat mij ei gisteren was door de slijm die ik gisteren had gekregen. Ik en me man gingen we zondag klussen en van morgen ook. Mijn vraag is, is er een kans om zwanger te raken als we twee dagen voor en na eisprong hebben geklust?

Graag jullie reactie.
    Liefs, jam

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ja, dan is de kans zeker aanwezig dat je zwanger kan raken!

3. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    dank je wel wannebemommy voor je reactie en ik hoop echt dat het raak zou zijn... Want ik wil het zo graag voraal omdat ik twee miskraams heb gehad.

4. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik zal voor je duimen. Laat het even weten als je een test hebt gedaan over 2 weken..

5. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    nogmaals bedankt en ik zal het zeker laten weten. Ik zie dat je 9 dagen overtijd bent..heb je al een test gedaan?

6. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Al 3 inmiddels. En volgens die testen ben ik niet zwanger. Heb zelfs verschillende gebruikt omdat je na verloop van tijd gaat hopen dat die test gewoon niet klopt. Maar ze blijven allemaal hetzelfde zeggen.

Moet van de gyn nog een weekje afwachten en dan terugbellen als er nog niks veranderd. Dus volgende week maandag nog een test voor de zekerheid als ik niet ongi ben. En dan de gyn weer bellen.

7. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Wat naar.. Snap dat je verdrietig bent. Is toch elke x een teleurstelling..wel ff testen met ochtendurine dan he?!! Meer kans dat ie positief uitvalt!! 9 dagen na nod zou je wel denken dat t raak moet zijn!! Succes met je volgende test anders hoop ik dat je snel zwanger mag worden..!

Liefs, Jam

8. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ja de kans is er :) na de eisprong ben je zeker ook nog 12 uur vruchtbaar (sommigen beweren zelfs 24 uur) :)

9. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hey Joy4,

Bedankt voor je reactie, ben blij om te horen dat er wel een kans is na een eisprong want mijn man ging gisteren vroeg slapen en was moe vandaar dat we niet geklust hebben maar van morgen wel, dus ben erg blij dat er een kans is om raak te zijn en hoplijk is het ook raak dit keer :)

Liefs, Jam

10. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik test alleen maar in de ochtend. Durf het niet eens later op de dag te doen omdat ik bang ben dat de test dan niet klopt.

11. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @Joy4, volgens mij gyn blijft het eitje 12-24 uur leven na de eisprong. Het verschilt nogal per persoon.

12. Girl1987

Girl1987 Lid

27 nov 2012
    8
    0
    0
    Hoi dames,

Ik meng me gezellig in het gesprek :). Een goede vraag wat betreft het klussen. Het enige vreemde vind ik dat er gezegd wordt dat het dagelijks klussen niet bevorderlijk zou zijn voor het bevruchten. Maarja laten mijn vriend en ik daar nou net wel de behoefte aan hebben om dat dagelijks te doen. Wij doen niet aan ovu testen en temperaturen, maar genieten gewoon van de momenten samen. Is er iemand die daar wat over weet of er ervaring mee heeft? :). Ik heb mn ei al gehad afgelopen week (gezien op echo). Kan alleen rustig afwachten tot 11 dec. :D spannend!

@jam87 en @wannebemommy ik hoop voor jullie beiden op goed nieuws. Dat zijn toch spannende momenten dat testen en afwachten. Ik was vorige maand 14 dagen overtijd maar dat kwam door een cyste op mn eierstok. Die is nu verwijderd operatief dus we wachten weer af. Hopen dat mn ei deze keer goed benut is.

Groetjes

13. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @Girl1987 Dagelijks klussen is niet perse slecht ofzo hoor. Alleen als je het om de dag ongeveer doet, dan kan het zaad van je vriend wat beter en sterker worden, en dan is de kans dus groter dat het raak is. Maar als alles gewoon goed gaat zoals het hoort te gaan, dan zou ik zeker niet minder gaan klussen als je je daar niet goed bij voelt. ;)

Deel Deze Pagina