Diabetes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ukkie29, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Hoi!!

Ik weet dat er hier een pagina is over zwangerschapsdiabetes, maar zijn er ook die diabetes hebben al voordat ze zwanger waren?

2. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Ik heb diabetes. type1 of 2 is nog niet duidelijk Helaas nog niet zwanger en dat zou mede door de (Ontregelde)diabetes kunnen komen.
    Sinds 2 maanden heb ik een insuline pomp. Daarmee is het iig beter onder controle te houden.

3. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Ik zit tussen 1 en 2 in.. vrij zeldzaam.
    Ik gebruik ook de insuline pomp en dit gaat vele malen beter als zelf spuiten geloof me!
    Maak je niet teveel zorgen over je waardes..
    Ik had groen licht van de diabetesverpleegkundige maar moest niet teveel hopen, uiteindelijk 1e keer gelijk zwanger. Als je teveel met je waardes bezig bent gaan ze ook stijgen/dalen. Weet dat het moeilijk is..

4. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Ja wij kregen een paar maanden terug ook groen licht om zwanger te raken. We modderden al 4 jaar aan zonder resultaat en vorig jaar de stap naar de dokter gemaakt en bleek ik dus diabetes te hebben.
    Op de pomp blijven m'n waardes een stuk netter. Nu nog zwanger raken hihi.. eind augustus weer een afspraak bij de gyn dan zijn we alweer bijna een jaar verder.
    De diabetes is niet de enige dwarsligger helaas en dat maakt de kans op een spontane zwangerschap een stuk kleiner.

5. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Ik zal voor je duimen!!!

Deel Deze Pagina