(Eten en) op vakantie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Keija, 29 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    We zijn van plan om komende maandag op vakantie te gaan. 2,5'week naar Italie. Omdat ik heel erg last heb van misselijkheid en soms spugen is het eten momenteel een heel gevecht.

Nu heb ik bedacht dat ik zoveel mogelijk veilige en vertrouwde dingen mee ga nemen. Een paar dozen crackers, beschuit, jam, de broodrooster.. Blikjes groente, aardappels, mn favoriete limonade.
    We gaan met een klein campertje dus heb plek zat om alles mee te nemen, dat scheelt.

Er zijn alleen twee dingen waar ik me druk om maak: hoe zal dat gaan als mijn man een keer uit eten zou willen? Misschien moet ik maar aangeven dat een heel bord en heel ander eten dan aardappels en groente nu even niet haalbaar is.
    Maar meer ben ik nog bang voor het overgeven. Straks kan de hele camping meegenieten een paar keer per dag. Of moet ik daarnaar de dokter omdat het alleen maar erger wordt.

Ondanks mn zorgen wil ik zo graag op vakantie. Even eruit. Fiets blijft thuis, Stretcher gaat mee, en een enorme lading boeken. Niks moeten en lekker liggen, bijkomen en lezen. Lijkt me heerlijk. Alleen ik zou ik niet zijn als ik me niet druk aak om dingen;)

Hebben jullie nog tips van iets wat ik echt mee 'moet' nemen op vakantie? Behalve een voorraad emesefane en vitaminepillen:)

Deel Deze Pagina