Ik had al een topic staan op "zwanger worden"...dat ik extreem veel moet plassen. Sandra merkte op dat dat misschien wel van de clomid kon komen..........dus weet iemand of je van de clomid erg veel moet plassen? Liefs, Natasja
Ik zou het niet weten. Ik heb daar in ieder geval geen last van. Maar het zou zomaar kunnen. Heb je al op de bijsluiter gekeken? Groetjes, Jaycey
Ik heb ook het idee dat ik vaker moet plassen dan anders, weet niet zeker of het van de clomid komt. Stond geloof ik wel bij de bijwerkingen. Maar zolang ik geen pijnklachten daarbij heb, maak ik me er ook niet zoveel zorgen over.
Idd heb ff de bijsluiter erbij gepakt.......er staat "er kan een toegenomen drang zijn om te plassen". Nouja, duidelijk dus....maar we blijven flink door duimen
Ik denk dat ik ga wachten tot mijn NOD, dat is volgende week zaterdag pas...als ik me niet kan bedwingen wordt het misschien een dagje eerder (heb toch 3 testen in huis ) Maar ik weet hoe het is om zwanger te zijn, en ik baal ontzettend want op een paar dingetjes na, heb ik geen verschijnselen. Want alles wat ik heb, kan weer teruggelinkt worden op die clomid (veel plassen dus, mega zere tepels en veel natte afscheiding) Dus we gaan er maar weer vanuit dat we naar ronde 20 gaan, misschien gaat de week dan ook wat sneller hahaha. Liefs, Natasja
Kom op meid, positief blijven denken . Het kan nog allemaal, zolang de er niet zijn, kan het nog alle kanten op. In geval van nood ga ik gewoon met je mee naar de volgende ronde . Groetjes, Jaycey
Nee zeker niet, als ik de pech heb dat ik nog een ronde moet, dan ga ik op het bankje flink duimen voor jou! We lopen bijna tegelijk op zie ik wel....ach meis, ooooit hebben wij ook een klein wondertje in onze handen (kan niet wachten tot het zover is hihihi)
Aan je banner te zien moet het deze maand toch echt raak zijn!!! Duimen maar. En dat wondertje heb ik gelukkig al in mijn handen mogen houden, zo'n drie jaar geleden. Wij zijn voor onze tweede bezig. Maar als we nou eens allebei zorgen dat het deze ronde raak is? Wat zou je daar van vinden? Liefs, Jaycey
Ik ben niet aan de clomid, heb geen diabetes (dan moet je ook vaker plassen), maar moet wel heel vaak plassen (terwijl ik niet meer ben gaan drinken ofzo). Af en toe heb ik zoiets van: ik kan net zo goed op de wc blijven zitten want ik moet zo toch weer. Ik doe alles voor een ukkie! Ik duim voor jullie dat het deze ronde raak is
Helemaal goed! Ik ga flink duimen (net of dat wat helpt hihihi).... Ons wondertje mocht ik ook 2 jaar geleden in mijn handen houden, en tante bep zit nu over de babyfoon te zingen hihihi, tijd om haar uit bed te halen! En ja, aan de pendeluitslagen te zien, MOET het deze maand raak zijn....dus gaan we gezellie op het wachtbankje zitten met zijn twee....
Die van mij is gelukkig even zoet achter de televisie (dat komt niet vaak voor, vindt ie niet interessant). We hebben eindelijk vakantie, maar het weer zit niet echt mee. Ach ja, zo kom ik de tijd ook wel door. Fijn kleppen met mensen die weten hoe het is. Of het nu wel of niet helpt, ik ga toch voor iedereen duimen!!!!