Hallo allen, We zijn in ronde 7 en ik heb net mijn eisprong gehad. Vrijdag lh piek gemeten met test. Vandaag werd ik wakker met hele erge keelpijn. Alsof iemand met een schuurpapier er langs is gegaan. Zonder enige oorzaak. Ik las dat het te maken kan hebben met de progesteron gehalte die erg stijgt. Nu net start hoofdpijn. Echt de hoofdpijn die ik ook had bij het ontpillen, de eerste 4 a 5 maanden. Ik heb het de hele dag ook al warm, terwijl ik het altijd koud heb. Bijzonder he? Kent iemand dit ook? Groetjes
Ik herken dit niet als vroege zwangerschapskwaaltjes. Wel herken ik dit als het begin van het griepje dat ik vorige week had Misschien ziekjes?
Ik denk ook echt door een opkomende griep of verkoudheid. Heb nog nooit gehoord eigenlijk dat dat een zwangerschapskwaal is keelpijn.. Hoofdpijn herken ik weer wel. Wanneer kun je testen?
Als je gisteren je eisprong hebt gehad, kun je nu nog geen duidelijke zwangerschapskwalen hebben. Als er een bevruchting is geweest, is het nog lang niet ingenesteld en is het zwangerschapshormoon amper aanwezig. Ik ken keelpijn niet als zwangerschapssymptoom en zeker niet als bijwerking van een hoge of stijgende progesteronwaarde. Ik heb zoveel hormonen gespoten, dan had dat zeker een keer voorbij moeten komen. Ik denk dus dat je een doodgewone ordinaire verkoudheid hebt. Hoofdpijn kan daar ook bij passen. Succes!