vandaag naar de gyneacoloog geweest en voor de 2e x een samenlevingstest gedaan. zit nu op dag 15 en heb een cycles van 35 dagen. Nu blijkt dus dat er geen eisprong plaatsvind of wel maar heel langzaam nu moet ik volgende week bloedprikken en terug komen en dan kan ik medicijnen krijgen. Wie van jullie heeft dit ook (of gehad) voel me vet klote nu.
Kan me voorstellen dat het een enorme domper is, al kan ik je practisch niet verder helpen omdat mijn 'probleem' op een ander vlak ligt. Zie dat je al in ronde 22 zit en dan is het extra zuur om te horen te krijgen dat het (min of meer) verloren tijd is geweest. Toch is er goede hoop dat dit probleem op relatief simpele wijze getackeld kan worden. Je hebt vast al wel topics gelezen over Clomid ed of 'spuit-hormonen als puregon en pregnyl. Deze stofjes zijn er voor om je cyclus weer op orde te brengen. Ik wil je dan ook een stevige hart onder de riem steken!
ja maargoed we gaan gewoon door hopen dat het nog goed komt. bedankt voor je reactie dat doet me goed
Hoi Lindarobin.... wij moesten ook 3 keer de samenlevingstest doen. Shit was dat, want dat was 3 maanden wachten tot de volgende stap. Ik heb wel een eisprong gehad maar een negatieve test. Niet genoeg sperma in mijn slijm. Als je geen eisprong krijgt, dan kun je ook clomid gebruiken. Dus ze hebben we wat voor je. Maar tuurlijk is het nooit leuk te horen. Ik heb al zo veel down days gehad met dit hele proces waar ik me niet zo blij voel. Maar veel sterkte en ik hoop het beste voor jullie! Bree