Goedemorgen dames, Ik ben druk aan het solliciteren, maar ik weet niet wat ik mijn nieuwe werkgever moet vertellen.. Wat zeg je als je op controle moet? Moet je het van te voren aankondigen of niet? Ik zit er best wel mee hoe ik dat straks moet oplossen.. xxx
Ook goedemorgen, als ik jou was zou ik niks zeggen want anders heb je de kans dat je na de proeftijd weer naar huis kan, omdat de baas dan denkt dat hij niet op je kan bouwen. En (ik hoop het niet) duurt het misschien heel lang voor dat je zwanger wordt. Als je naar het ziekenhuis moet dan kan je altijd zeggen dat je voor controle moet van iets anders. Heel veel succes met het vinden van een leuke baan. Groetjes Jolie
hoi meid ik heb het mijn werkgever niet verteld en hoop maar dat de controles enzo op goede tijden vallen maar je bent het niet verplicht om het te vertellen he bij een sollicitatie succes meid je moet het toch zelf uitmaken of je het verteld of niet maar of je de baan nog krijgt ligt aan je werkgever...
ja precies. Ik zou ook niks zeggen als ik geen controles zou hebben, maar weet niet wat ik moet zeggen als ik af en toe weg moet
Hoi, Ik ben ook druk aan het solliciteren, en bij 1 bedrijf heb ik het wel aangegeven. Hij wilt mij heel graag hebben en weet van de IVF en dit is dan ook geen obstakel. Kijk het voordeel is dat het een vriend is van mijn ouders, maar als ik bij andere bedrijven zou solliteren zou ik het dus niet vertellen. Het gaat ze immers niets aan. Succes. Groetjes, Elvira
nee dat is ook zo.. het is prive.. ik denk dat ik gewoon zeg dat ik vorige maand last van mijn maag heb gehad en dat ik daar voor controle terug moet