Hey Meiden, Ik heb een vraagje: Nu wij volop in de MMM zitten en dus ook bezig zijn zwanger te worden vraag ik me af of het dan ook verstandig is foliumzuur te slikken?
Nou ik twijfelde er al aan....denk dat ik het strax even ga halen en er meteen mee ga beginnen Wat is trouwens het beste tijdstip? sochtend of savonds?
Ja dat lijkt voor mij ook de beste manier want ben bang dat ik in de ochtend ga vergeten...... He meid BEDANKT voor je antwoord. Heb het meteen in huis gehaald (woon vlakbij de winkel) ga er strax meteen mee beginnen...Dan weet ik zeker dat ik goed bezig ben Mag wat mij betreft dan wel een slotje op nu. Mijn vraag is beantwoord.
Ik ben geloof ik al met potje 6 bezig.. je doet 3 maanden met 1 potje. ik slik het sochtends bij mijn ontbijt.. is de enige manier dat ik het niet vergeet haha. xxx
Ik ben met potje 3 bezig, slik hem altijd in de ochtend zonder water Het zijn van die kleine dingetjes.....
Zo nou gisteren de eerste ingenomen, heb het bij het avond eten gedaan. Ik weet van mezelf als ik een vroege dienst heb dat ik het vergeet...nou dan maar mooi savonds innnemen
Ik heb trouwens ook Gravitamon, dit is ook goed voor tijdens de zwangerschap en bij bv Zit net even meer in dan alleen in foliumzuur. In principe heb je alleen foliumzuur nodig...tis net wat je zelf wilt. Elmo
ALs ik aan een tweede potje toe ben neem ik die van gravitamon eens, heb eerst nog genoeg aan dit potje zitten er nu nog genoeg in voorlopig als het goed is 148 Liefss