Wie kijkt dit? Ik heb het gisteren terug gekeken maar ben gewoon in shock van die juliette (geloof ik). Diegene die die hele audi van 60.000 euro aan bonken rijdt en nog zegt dat het best goed ging. Enorme brutaliteit ook 😮
Ja die Juliette inderdaad, wat een figuur zeg. Ik had ergens gelezen dat één van de deelneemsters naar huis wordt gestuurd omdat het voor de crew niet meer veilig zou zijn (oid). Daar stond ook bij dat diegene kortsluiting in haar bovenkamer had. Nou, ik kan al raden over wie het gaat . Dat voorstukje van volgende week was ook veelbelovend. Ik vond die moeder van die donkere jongen (Tirelly ofzo?) wel echt heel lief trouwens!
ik ben echt in shock hoe deze mensen hun rijbewijs ooit gehaald hebben... zijn echt gevaren op de weg!
Dan zal zij wel naar huis gestuurd worden idd. Anders werd ze zeker de winnaar. Echt bizar. Maar idd de rest was inderdaad ook shocking. Zou je bijna vergeten 😂
Toen ik RTL Late Night zag van de week had ik niet verwacht dat het echt zo erg zou zijn toen ze het erover hadden, maar na de eerste aflevering.. Jeetje zeg, ik was echt in total shock. Hoe is dit mogelijk!? Die Juliette is echt schandalig. Hoe kan ze met haar rijstijl überhaupt denken dat ze goed rijdt. En dan nog zo donders brutaal ook.. Ben het trouwens volledig eens met Linda86, de moeder van Tireliy komt echt over als een ontzettend lief vrouwtje.
Zou de helft niet gewoon overdreven zijn voor het programma? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die zo onnozel rijden..
Ik vrees van niet... Wel vind ik de opdrachten in het programma soms wat onredelijk. Sommige dingen zouden bestuurders die prima en al jaren rijden ook nog wel moeite mee hebben.
Dat dacht ik in het begin ook. Was echt overtuigd dat het in z'n geheel was opgezet. Maar na wat ik gezien en gehoord heb in RTL Late Night, ben ik bang dat het echt idioten op de weg zijn.
Bizar hoe die mensen hun rijbewijs hebben kunnen halen. Het zijn ook echt wel typische mensen allemaal. En dat gsm gebruik in de auto zie ik zoveel! Levensgevaarlijk.
Ik zie inderdaad ook regelmatig dat mensen gekke dingen doen op de weg. Mobiel idd heel vaak..Dus wat dat betreft verbaasd het me niet dat er mensen zijn die zo slecht rijden
Ik vond ze allemaal verschrikkelijk slecht rijden. Ik moest toch wel lachen toen ze Juliette zo slecht vonden. - alsof hun rijvaardigheden daardoor niet meer zo erg waren, terwijl ieders rijstijl om te janken was .- Juliette maakte voor mij het feest helemaal compleet toen ze reageerde als een klein kind. Is er dan niemand in haar omgeving die haar op dat gedrag wijst?