Ik zag net tijdens een reclame een voorstukje. Ik ga het niet kijken. Ik kan daar niet tegen. Viespeuken! Ik snap niet dat die mannen (en/of vrouwen) zulke dingen kunnen doen.
Hier ook net weggezapt. Ik weet niet zo goed of ik hier nu heel erg boos of heel erg verdrietig van word, gatverdamme....
Ben het aan het kijken maar het is inderdaad verschrikkelijk 😔 Dat er zulke beesten bestaan pfff.. Maakt me echt bang, in wat voor wereld leven wij dat mensen dit doen zeg. Arme kinderen..
Net stukje gekeken maar tv uitgezet nu tijdens de reclame. Krijg er anders nachtmerries van denk ik. Afschuwelijk. Stelletje smeerlappen. Echt walgelijk. Het zou je kindje maar zijn waarbij zoiets gebeurd.. je laat toch niks meer heel van zo'n kl**tzak ?! Mijn hemel ben er beroerd van.
Ik durf niet te kijken. Voorstukje gezien van die vrachtwagenchauffeur. Ik werd er onpasselijk van. Stuk vuil dat ie aan een onschuldig kind zit. Alberto was van de week bij Jinek. Daar lieten ze zien dat ie de confrontatie gelaten over zich heen liet komen en zei dat ie zijn vrouw had geruïneerd. ZIJN VROUW??😱 Po#ep aan je vrouw, dat kindje is geruïneerd voor de rest van haar leven omdat hij niet met zijn smerige tengels ervan af kon blijven. Er is geen straf te hoog voor dit soort gevallen.
Wat een zieke zieke zieke geest. Echt geen woorden voor. Heb respect voor ALberto dat hij zo rustig kan blijven. Ik had hem serieus helemaal kapot gemept en dan pas de politie gebeld. Ik had er graag voor willen zitten om die man immens pijn te doen
Ik kan zulke programma's wel kijken, maar er gaat echt van alles door me heen! Van woede tot verdriet, afschuw en walging. Onvoorstelbaar dat er zulke beesten bestaan. Dat je zoiets kunt doen. Dat je er überhaupt aan denkt om zoiets te willen doen....
Dat gebeurd dan gewoon in Nederland? Bij een op het eerste gezicht gewoon kinderdagverblijf? Dat vind ik eng. Al heb ik alleen de info van dit topic. Maar zo dichtbij dat het ook onze kinderen kan overkomen die op een kinderdag verblijf zitten? Of gaat die smeerlapperij niet over een kinderdag verblijf maar een ander geval waar hij undercover is geweest?
Het zou gaan over een vrachtwagenchaufeur die ook werkt bij het gastouder bedrijf van zijn vrouw, meer weet ik eigenlijk ook niet want heb niet gekeken.
Heb het net ook gezien, had het opgenomen niet wetende waar het over ging, werd er misselijk van wat een walgelijke viezeriken.
Ik heb het net terugbekeken. Echt walgelijk! Ik krijg gewoon het gevoel, die man wat aan te doen! Verschrikkelijk! Zulke jonge kinderen, die zichzelf niet kunnen verdedigen. Wat ik me dan meteen afvraag, zou zijn vrouw echt niks hebben gemerkt? Als ze echt niks wist, is het voor haar ook een dikke schok denk ik. Dat je man waar je zolang mee samen bent, zo'n monster is.
Ik heb nog nooit zoiets walgelijks gezien. Vraag me oprecht af waarom ik dit gekeken heb maar oh my god.
Ik ga het niet kijken, erover lezen is voor mij al genoeg Maar ik word hier ook zoo kwaad van. Ik kan er ook niet over lezen, want dan zou ik zo'n iemand meteen heel erg pijn willen doen. En dan denk ik, de doodstraf is zo gek nog niet. Voor dit soort gevallen ,zeker. Dit soort beesten horen niet thuis in de maatschappij. Afmaken, zoals je een beest zou afmaken. Want die mensen zijn geen mens meer.
Op een kdv is een 4 ogen principe, bij gastouder niet, vandaar dat dat zonder veel moeite kan gebeuren. Walgelijk, maar helaas waar. Tegenwoordig durf je toch bijna niemand meer te vertrouwen.
Over dat 4 ogen principe, is dat echt? Want een vriendin van mij werkt op een kdv en heeft in dr eentje 6 kindjes op de groep.
Is dat dan niet met een tussenruimte met ramen ertussen? Want dan mag het wel maar je kan de groepen dan ook 'open' gooien zeg maar.