Undercover in nl - kinderopvang

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Deedee91, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Vind de voorfilmpjes al walgelijk :( weet niet of ik het wil zien.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zag net tijdens een reclame een voorstukje. Ik ga het niet kijken. Ik kan daar niet tegen. Viespeuken! Ik snap niet dat die mannen (en/of vrouwen) zulke dingen kunnen doen.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Ik heb weggezappd ga het ook idd niet kijken :( vind het zo erg, heb tranen in mijn ogen.

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Wij hebben hem ook overgezet na 1 minuut. Kan dat echt niet aanzien :(

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Hier ook net weggezapt. Ik weet niet zo goed of ik hier nu heel erg boos of heel erg verdrietig van word, gatverdamme....

6. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Ben het aan het kijken maar het is inderdaad verschrikkelijk 😔 Dat er zulke beesten bestaan pfff.. Maakt me echt bang, in wat voor wereld leven wij dat mensen dit doen zeg. Arme kinderen..

7. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Net stukje gekeken maar tv uitgezet nu tijdens de reclame. Krijg er anders nachtmerries van denk ik. Afschuwelijk. Stelletje smeerlappen. Echt walgelijk.
    Het zou je kindje maar zijn waarbij zoiets gebeurd.. je laat toch niks meer heel van zo'n kl**tzak ?! Mijn hemel ben er beroerd van.

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik durf niet te kijken. Voorstukje gezien van die vrachtwagenchauffeur. Ik werd er onpasselijk van. Stuk vuil dat ie aan een onschuldig kind zit. Alberto was van de week bij Jinek. Daar lieten ze zien dat ie de confrontatie gelaten over zich heen liet komen en zei dat ie zijn vrouw had geruïneerd. ZIJN VROUW??😱 Po#ep aan je vrouw, dat kindje is geruïneerd voor de rest van haar leven omdat hij niet met zijn smerige tengels ervan af kon blijven. Er is geen straf te hoog voor dit soort gevallen.

9. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wat een zieke zieke zieke geest. Echt geen woorden voor. Heb respect voor ALberto dat hij zo rustig kan blijven. Ik had hem serieus helemaal kapot gemept en dan pas de politie gebeld. Ik had er graag voor willen zitten om die man immens pijn te doen

10. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Ik kan zulke programma's wel kijken, maar er gaat echt van alles door me heen! Van woede tot verdriet, afschuw en walging. Onvoorstelbaar dat er zulke beesten bestaan. Dat je zoiets kunt doen. Dat je er überhaupt aan denkt om zoiets te willen doen....

11. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Dat gebeurd dan gewoon in Nederland? Bij een op het eerste gezicht gewoon kinderdagverblijf? Dat vind ik eng. Al heb ik alleen de info van dit topic. Maar zo dichtbij dat het ook onze kinderen kan overkomen die op een kinderdag verblijf zitten? Of gaat die smeerlapperij niet over een kinderdag verblijf maar een ander geval waar hij undercover is geweest?

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Het zou gaan over een vrachtwagenchaufeur die ook werkt bij het gastouder bedrijf van zijn vrouw, meer weet ik eigenlijk ook niet want heb niet gekeken.

13. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    O zo bah wat erg!!!!

14. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Heb het net ook gezien, had het opgenomen niet wetende waar het over ging, werd er misselijk van wat een walgelijke viezeriken.

15. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Ik heb het net terugbekeken. Echt walgelijk!
    Ik krijg gewoon het gevoel, die man wat aan te doen! Verschrikkelijk! Zulke jonge kinderen, die zichzelf niet kunnen verdedigen.

Wat ik me dan meteen afvraag, zou zijn vrouw echt niks hebben gemerkt? Als ze echt niks wist, is het voor haar ook een dikke schok denk ik. Dat je man waar je zolang mee samen bent, zo'n monster is.

16. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb nog nooit zoiets walgelijks gezien. Vraag me oprecht af waarom ik dit gekeken heb maar oh my god.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ga het niet kijken, erover lezen is voor mij al genoeg :(

Maar ik word hier ook zoo kwaad van. Ik kan er ook niet over lezen, want dan zou ik zo'n iemand meteen heel erg pijn willen doen.
    En dan denk ik, de doodstraf is zo gek nog niet. Voor dit soort gevallen ,zeker. Dit soort beesten horen niet thuis in de maatschappij. Afmaken, zoals je een beest zou afmaken. Want die mensen zijn geen mens meer.

18. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Op een kdv is een 4 ogen principe, bij gastouder niet, vandaar dat dat zonder veel moeite kan gebeuren. Walgelijk, maar helaas waar. Tegenwoordig durf je toch bijna niemand meer te vertrouwen.

19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Over dat 4 ogen principe, is dat echt? Want een vriendin van mij werkt op een kdv en heeft in dr eentje 6 kindjes op de groep.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is dat dan niet met een tussenruimte met ramen ertussen? Want dan mag het wel maar je kan de groepen dan ook 'open' gooien zeg maar.

Deel Deze Pagina