Hallo allemaal, Ik ben een aantal jaar geleden gediagnostiseerd met PCOS. Wij zijn toen de MMM in gegaan en hebben uiteindelijk na een aantal behandelingen met clomid en metformine een eitje gekregen. Het was toen meteen raak en ons zoontje is nu inmiddels 2,5 jaar oud. Nu gaat het dus weer kriebelen en ga ik per december stoppen met de pil om te kijken of het lukt voor een tweede kindje. Nu vroeg ik me af, zijn hier toevallig ook meiden die er ervaring mee hebben wat er gebeurde na een zwangerschap met PCOS? Ik ben zo benieuwd, of dit nog invloed heeft op je PCOS ? Groetjes, Inge
ik ben toch 2 keer spontaan zwanger geworden ondanks pco, het heeft wel wat langer geduurd. en ja ik heb het nog steeds dus het kan wel ik heb na mijn 1e zwangerschap geen anticonceptie gebruikt, nu ga ik het wel weer gebruiken omdat ik toch wel vruchtbaar ben. ik heb me toen na laten kijken of het er nog zat de cysten en die waren er nog en had nog steeds geen eisprong, misschien kun je dat doen contact opnemen met gynaecoloog en kijken hoe je er op het moment voor staat
Na de eerste bevalling kreeg ik geen cyclus, dus weer mbv clomid een eisprong gekregen. Na de 2e bevalling wel een soort van cyclus,zie onderschrift
Hier gestopt met anticonceptie toen mijn zoontje ruim een jaar oud was. Niet om zwanger te worden maar om te kijken wat mijn lichaam zou doen na een zwangerschap (via Clomid) met PCOS. Nou, niks nakkes nada. Al 5 maanden weer geen menstruatie. Stom gedoe.
Ik heb geen anti conceptie geslikt na de geboorte van onze dochter. Mijn cyclus is niets verandert, nog steeds heb ik geen eisprong van mezelf. Hier gaan we dus gelijk bellen naar het ziekenhuis als we willen gaan proberen een brusje te krijgen voor onze dochter.
Ik heb een zoon van 4,5 jaar...en werkelijk waar al die jaren lekker gestunteld met klussen...maar tot op heden geen baby te bekennen we zijn dus weer de MMM in gegaan.. ik denk dat ik van mijzelf circa 6 keer een menstruatie heb gehad..je kan wel raden dat ik de dagen niet heb bij gehouden van mijn cyclus
Na de geboorte van Elise werd ik maar niet ongesteld (bv maar 6 weken), heb provera gehaald na ene paar maand om de zaak schoon te maken. 2 weken geleden naar de FA en omdat er echt helemaal niets gebeurt heb ik nu weer een kuur provera en daarna een maadje de pil en dan puregon spuiten
Bij onze oudste hebben we Clomid gebruikt (1,5 jaar MMM). Na de geboorte was mijn cyclus niet veranderd (3-5 maanden), toch spontaan zwanger! Ook na de geboorte van de tweede is de PCO gebleven. Het houdt mijn man blijkbaar niet tegen, want ik ben nu spontaan zwanger van de derde .