Ik heb vermoedelijk op dag 17 een eisprong gehad. Wanneer kan ik dan testen met een kruidvat test? Kan dit pas na 2 weken? (Dus op dag 31) Ik zit nu op dag 26. En heeft iemand ervaring met de testen van action?
ik zou minimaal 12 dagen aanhouden, ikzelf had bij 8 dagen na ovulatie een positive test maar dat is niet heel gebruikelijk... Normaal kun je 4 dagen voor je NOD testen dus reken maar uit! p.s. wil niet zeggen dat het resultaat dan altijd zeker is he,,.. dat heb je pas als je niet ongesteld wordt natuurlijk... je kan op 4 dagen voor je NOD negatief testen en wel zwanger zijn!
Ik teste twee dagen voor nod positief met sensitest. Geen ervaring met action. Hou er rekening mee dat niet elke test even gevoelig is en niet iedereen voor nod positief test! De 2v5 van de kruitvat staan bekend als zeer gevoelige testen, mocht je eerder dan je nod testen. Ga iedergeval voor je duimen!
Ik heb vanmorgen getest op 11 dagen na ovulatie, dinsdag zou ik ongesteld moeten worden. Maar mijn test was negatief. Heb getest met een kruidvat 2 voor 5 euro. Die schijnt volgens andere forumers nogal gevoelig te zijn en kun je vroeg mee testen. Op de verpakking staat echter dat je pas na je nod kan testen. In mijn geval dus negatief maar met gegeven dat je pas na je nod kan testen kan het dus nog alle kanten op. Ik ga maandag of dinsdag nogmaals testen met kruidvat 2v5
Ik teste 4 dagen voor de nod positief met kruidvat test. niet de 2v5 maar die waar je een kruisje ziet. Het kan alle kanten op! Succes en ik hoop voor je dat je positief test van de week.
Als je s nachts een keer gaat plassen dan is het meeste vocht er uit en heb je de volgende ochtend de sterkst geconcentreerde urine, en de grootste kans om een nog heel lage concentratie hcg toch te detecteren. Succes!
Ik testte op 9DPO (4/5 dagen voor NOD) goed zichtbaar positief met een kruidvat 2v5. Je zou nu dus zeker al een testje kunnen proberen Succes, ik duim voor je!!