Diagnose pof en gelijk uitbehandeld. Advies gezocht.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miracle of love, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    U bent in de overgang. Wij kunnen niets meer voor u betekenen en u kunt enkel nog zwanger proberen te raken dmv eiceldonatie.

Dit is wat mij en mijn partner woensdag verteld werd.
    Het was ons tweede gesprek in het ziekenhuis nav mijn bloeduitslag.
    Geen behandelplan helemaal niets. Net 30 jaar en al uitbehandeld.

Ik heb met mijn ex man op de natuurlijke wijze 2 kinderen gekregen. Onze jongste kreeg ik op mijn 26ste, maar daarna kwam mijn menstruatie niet meer goed op gang. Ik heb borstvoeding gegeven en ben 2x in het ziekenhuis opgenomen met overproductie. Ook toen ik geen borstvoeding meer gaf kwam er nog weleens melk uit mijn borsten dus dacht eerst dat het daar aan lag.
    Uiteindelijk ben ik in 2013 en 2015 naar de gynaecoloog geweest. Niets aan de hand en niet in de overgang.

Nu blijkt dat mijn bloeduitslagen in 2015 ronduit belabberd waren.

Ik heb inmiddels een nieuwe parter waarmee ik zeer binnenkort ga trouwen en wij hadden de sterke wens om samen een kindje te mogen krijgen.
    Wat een nachtmerrie. Opvliegers en alle bijbehorende zaken heb ik gehad, maar ik werd niet geloofd. Er was niets mis met mij...Toch wel.

Nu gaan wij binnenkort naar dusseldorf om te kijken wat nog mogelijk is. En ook zijn wij bezig om te kijke wat eiceldonatie voor ons inhoud.

Ik zoek naar ervaringen mbt dusseldorf en ook mbt eiceldonatie. Mijn AMH is <0.15 en mijn prolactine 290. LH en FSH zijn 62 en 94.
    Weet iemand welke vragen ik moet stellen in dusseldorf? Het is allemaal zo vers en ik ben zo emotioneel en geschrokken dat ik het lastig vind om te weten wat we nu het beste kunnen doen.

Iedere tip is welkom!!

2. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
  3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wat heftig! Hopelijk kan dusseldorf nog iets betekenen voor jullie. Succes/sterkte!

Een patiënte in de praktijk waar ik gewerkt heb is onder behandeling in Antwerpen voor eiceldonatie. Zij had daar zeer positieve ervaringen mee.
    En ik ken ook iemand die ergens in Spanje is geweest met positief resultaat.

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat een ongelofelijke domper zo in je verlovingstijd! Wij zijn getrouwd in 2013 en sindsdien bezig met onze nog altijd onvervulde kinderwens, veel sterkte!

Deel Deze Pagina