Diagnose Uterus Septum, WIE?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kangerootje, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ja klopt bij mij is dus echt alles dubbel aangelegd.
    In principe gaan ze proberen om me vaginaal te laten bevallen mits ze in stuit ligt.
    Ik hoop zelf dat ik gewoon via de natuurlijke weg zal bevallen en inderdaad dat ze voorlopig nog even blijft zitten.

Ik zou als k jou was even afwachten voordat je verdere stappen onderneemt want lijkt mij dat ook het septum mee rekt bij een zwangerschap tot in bepaalde mate of weet je dat niet?

Veel succes in ieder geval

2. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij ligt het kindje echt links in mijn buik. Je ziet echt een bult haha. Mijn septum rekt dus niet echt mee.

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik weet ook niet of het septum mee rekt. Hebben jullie eigenlijk een dun septum of een dikke?
    Ik heb een heel dik, breed septum.

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Septum bij mijn in de schede is echt spierweefsel zei de gyn en makkelijk in te knippen tijdens een wee.
    Septum in bm weet ik niet. Mijn linker bm is nu helemaal opzij gedrukt en je ziet aan mijn buik niet heel erg een bult waar het kindje ligt. .

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ok.. Ik zit nog erg te dubben of ik voor een operatie wil gaan of niet.
    Vind het echt opvallend dat op alle buitenlandse zwangerschapssites alle vrouwen hieraan geholpen zijn nog voordat ze (opnieuw) zwanger werden.
    Ik las ook ergens dat het septum terug kan groeien, ook wel eens van gehoord?

6. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Max heeft alleen maar rechts gelegen tijdens de zwangerschap, ik denk dat mijn septem niet al te stug is want hij lag met zn beentjes links onder (dus het zal wel rekken).

Ik heb tot nu toe nog geen reden gezien om hem te laten verwijderen, mijn gyn zei dat bij 3 miskramen dat ze hem dan eventueel zouden verwijderen maar daarvoor was er niet voldoende aanleiding. Nu heb ik de afgelopen 2 maanden steeds vaag positieve testjes gehad, als ik dat komende maand weer heb ga ik wel voor de zekerheid even langs de gyn.

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat spannend Patruusje... Denk je dat je weer zwanger bent?
    Ik baal op dit moment ENORM...Had vanmorgen een licht positieve test (heeeeeeeeeeel licht, tuurstreepje) en nu vanmiddag negatief.. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken?

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ja tuurstreepjes zijn echt vreselijk! Nee denk niet dat ik zwanger ben hoor, maar ik vraag me af of het steeds valspositieve testen zijn of dat het steeds misgaat bij het innestelen... 3 maanden op rij valspositieve testen lijkt me wel erg vreemd!

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Tjee dat is echt raar zeg, 3 maanden op rij!!
    Weet je al meer nu?
    Ik had dus gisteren een tuurstreep, maar vandaag was hij toch echt witter dan wit. Zo klote als je het zo graag wil :(

10. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Nu nog 2 maanden, maar stel dat het deze maand weer zo is dan ga ik voor de zekerheid even aan de bel trekken.

Ik was echt fan van de kv2v5 testen (tot 2 maanden terug nooit valse streepjes gezien) maar daar ben ik dus nu op afgeknapt... Maar inmiddels heb ik op 3 verschillende testen vage streepjes gehad, dus misschien lag het niet aan de testen :(

Ik hoop voor je dat je toch nog een streepje gaat krijgen, zal voor je duimen!

11. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat raar, ik gebruik ook altijd de k2v5!! Ik had nu een vals streepje op een andere test, de kv test was wit. Kan het dan idd niet zijn dat t steeds heel vroeg misgaat?

12. TalChan

TalChan Lid

17 mrt 2014
    57
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben opeens al zwanger, tweede cyclus na verwijdering septum! :D:D
    Hopelijk de derde keer een blijver!

13. N80

N80 Actief lid