Wie heeft die perineum olie gebruikt en helpt dat tegen het inscheuren of inknippen? Wie heeft er ervaring mee?
Ik lees hier ff mee, heb het vanmiddag ook gekocht en wil het vanaf volgende week gaan gebruiken. Hoop hier veel goede ervaringen te lezen natuurlijk
Ben wel ingeknipt (kon niet anders omdat d'r hoofd verkeerd lag) maar ik ben supersnel hersteld van die knip. Ik denk dat dat weldegelijk met die olie te maken had, heb netjes gesmeerd en als het goed doorbloed / soepel is, is het ook sneller hersteld. Plus dat het wel rustgevend is, je doet in elk geval iets. Na de bevalling heb ik ook nog gesmeerd ermee en had echt het idee dat het hielp! Dus wat mij betreft die 8 euro en 5 minuten per dag meer dan waard. Baat het niet, dan schaadt het niet he.
Ik heb gesmeerd en had maar 1 klein scheurtje, terwijl het heel snel ging (heb maar 14 minuten geperst).
Een vriendin van mij heeft keurig maanden gesmeerd en is inderdaad niet naar achteren uitgescheurd... helaas wel naar voren! (en dat schijnt veel pijnlijker te zijn)!
Naar voren uitgescheurd? Dat heb ik nog nooit gehoord! Getsie weer iets om over in te zitten haha .. maar dat spul ga ik dus ook halen.. baat het niet dan schaat het niet idd! XX
Precies! Ik ga t gewoon doen voor de zekerheid. En ook aan de voorkant insmeren dus! Zal een lekker glibberige boel worden maarja. Heb trouwens ook nog iets gelezen over een apparaatje/balonnetje dat je in moet brengen en steeds verder oppompen...
jep dat is erg pijnlijk, ik wilde het ool gebruiken de vorige keer maar om een of andere reden steeds vergeten.. En aan 4 kanten ingescheurd, een hele erge voor en een achter en 2 aan de zijkanten.. DUS WEET MAAR Zeker dat ik het deze keer probeer haha (ik zat ook te denken ook zo'n speciaal ding uuh pompje met iets epi-no heet dat geloof ik) Mijn schaamlip voor was ook ingescheurd das vooral erg lastig! als je menstrueert met name.. omdat ik ook voor ben ingescheurd wil ik dus die epi-no uittesten, iemand daar ervaringen mee?
Baad het niet dan schaad het niet, heb het ook, maar vergeet het ook wel eens een dagje. Het geeft mij een beter gevoel om de bevalling mee in te gaan. Kan nog niet zeggen of het werkt..
Vlgs. mij gaat het niet zozeer om soort olie dan wel om het smeren/masseren waardoor de huid soepel blijft, dus in theorie zou olijfolie ook moeten voldoen.....! Nou ruikt weleda wel erg lekker en dat smeert ook prettiger...... dus keus is wel snel gemaakt!
Ik heb de olie ook gebruikt, maar na 2 weken toch rmee gestopt, beviel mezelf niet. Ik ben Helaas naar Voren ingescheurt.
Een vriendin van mij kreeg meteen erge last van schimmelinfectie toen ze het begon te smeren. Ik wilde het ook kopen, maar ben gevoelig voor schimmels. Heb er mijn hele zwangerschap nog geen last van gehad en wil dat graag zo houden... Daarom heb ik het niet gedaan. Iemand hier ervaringen mee?
hmmm dat lijkt me ook niet erg prettig nee.. ik kan me iets voorstellen van die schimmels weet niet waaarom ios een gevoel..
je kan ze krijgen bij de etos, daar heb ik het gezien. Misschien hebben de andere winkels het ook wel, weet niet zeker.