Hoi hoi Ik heb 24 juli een miskraam gehad. Mijn baarmoeder was meteen leeg na een echo. Doordat ik na 2 dagen een stop weer veel bloedverlies kreeg, is er na een week nog een echo gemaakt. Bleek gelukkig echt schoon. Nu nog op en af wat bloedverlies maar bijna niks. Ik heb om de 5 dagen ongeveer getest(om te kijken of het hcg al weg was). Dit liep netjes af, maar vanmorgen was deze ineens donkerder dan 5 dagen geleden. Kan toch never nooit niet betekenen dat ik alweer zwanger ben...na 2 weken!
Nee dat kan idd niet. Wellicht dst de test reageert op je eisprong. Die zou je nu wel kunnen hebben. Enkele keer reageert een zwtest op lhpiek en dus naderende eisprong.
Misschien toch nog restweefsel. Ik weet dat je een controle echo gehad hebt, maar zou om nog eentje vragen
Ik denk dat je tegen je eisprong aanzit nu, zou het gezellig maken vanavond zwangerschapstesten kunnen op een lh piek reageren. Als je nog rest weefsel had gehad was het streepje niet weggegaan denk ik.
Als ze op 2 controle echo's niks zien lijkt t me erg erg sterk als dat er nu nog wel zit. En dan lopen je testen niet af maar ook zeker niet op.
Test zegt niets. Mijn testen lopen ook op na miskraam maar uit bloedprikken blijkt dat mn hcg daalt. Vandaag de donkerste test die ik deze zwangerschap heb gehad maar de laagste hcg waarde bij prikken. Vanmorgen deze test en mn hcg was vanmorgen maar 43.
Het lijkt mij ook niet dat er nu wel ineens weefsel zit. Ik wacht het wel even af. @Sasju...Bijzonder dat jou testen oplopen terwijl je HCG daalt. Waarom test je eigenlijk nog terwijl dat via bloed gecontroleerd word
Hee Karlijn meis, hoe is het met je? Dacht van de week nog aan je 😘😘😘 duim voor je hoor !!!
Hoi Colalight Lief dat je aan me dacht. Voel me verder prima, kan het wel handelen . Zou alleen willen dat het bloedverlies eindelijk ophield en mn testen negatief zouden zijn. Een eisprong zou evt kunnen had gister wel links bij mn lies wat zeurderig gevoel. Voel mn eisprong wel vaker. Ik hoor wel iedereen zeggen dat een eisprong niet kan met hcg in je lijf maar snap dat niet... waar is bijv moeders voor moeders da mee bezig. Die geven toch juist andere vrouwen dat hormoon om de kans op een zwangerschap te vergroten. Maar goed...we houden t hoofd koel en we zien wel😅
Ik geloof dat de test maandag inderdaad gereageerd heeft op mijn ei. Bovenste test is van vanmorgen. De onderste van maandag. Blij dat ie nagenoeg negatief is. Voel me een beetje opgelucht!!
Ws was het idd je eisprong..... maar hier het bewijs dat je ook met nog hcg in je lijf gewoon zwanger kan worden hoor. Ik was 2 week na mn curretage gewoon weer zwanger terwijl de artsen zeiden dat de kans nihil was..... tja het bewijs ligt nu in de wieg
Wat het was geen idee maar ik heb in al die jaren zo nog nooit zo'n duidelijke zw test gezien met de eisprong...