Hoi! Wij zijn dinsdag 1 jaar getrouwd. We moeten allebei werken en het is voor mij een drukke week. Toch wil ik mijn man "verassen" of een cadeau kopen! Wie heeft een leuk idee? Groet!
Geen idee, wilde alleen even zeggen dat wij dan ook feest hebben, de jongste wordt hier dan 1 jaar Jij alvast een fijne dag.
Tsja, wij gaan elk jaar uit eten om het te vieren. Voor ons is uit eten gaan bijzonder, want dat doen we verder (bijna) nooit. Maar als je te druk bent, een lief kaartje bij zijn broodtrommel in of op de post o.i.d.? Ennuh gefeliciteerd alvast.
Iets wat met de bruiloft t maken had? Gaan uit eten waar je met je bruiloft ook gegeten hebt bijvoorbeeld . Of surprise party geven Savonds met familie en vrienden? Zo'n kok die aan huis komt koken?
Hele huis vol met post-it's hangen. Mijn vriend en ik doen dat geregeld voor elkaar. Of als ik 's ochtends mijn lunch gereed maak, vind ik op het werk er ineens briefjes bij. Het blijft gewoon kei leuk om te doen! Of 's avonds uitgebreid koken en een fles champagne open trekken. Leuke dingen moet je vieren :-D