Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door IreneH, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Ik zit vanaf gisteren aan de Utrogestan. Heerlijk hoor ;), maar goed het is voor een goed doel.

Nou vroeg ik me af of er meiden zijn die last hebben gekregen van hun darmen (lees: diarree) door de utrogestan? Ik heb mega last van mijn darmen maar weet eigenlijk niet of het nou daardoor komt. Mss is het wel van de antibiotica die ik gisteren ook heb moeten nemen of is het spanning. Who knows....

Enne...mss een rare vraag maar hielden jullie er nog een sex-leven op na met al die vieze smurrie? :)

Hoor graag ervaringen!

Groetjes Irene

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Irena,

Diaree is vaak een bijwerking van de antibiothica, dus dat is het waarschijnlijk! W.b.t ons sexleven met utro, wij gebruikten condooms en probeerden niet te sexen 2 uur na het inbrengen zodat de ergste rommel er wel uit was. Dus óf ervoor, óf ruim erna mit condome ;)

succes!

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thx Maria! Hoopte al dat het van de antibiotica zou zijn...

Trouwens super leuk om te zien dat je zwanger bent! Geniet er maar lekker van!!

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi hoi,

Diarree is waarschijnlijk van de antibiotica ;)

En voor wat betreft ons sexleven tijdens gebruikt Utrogestan..... welk sexleven??? Haha.
    12 weken Utrogestan mogen gebruiken, 12 weken sexleven ver te zoeken. Ook al hadden we zin, dan was dat snel verdwenen door te denken aan die smurrie ;)

Liefs

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hahaha, ja herkenbaar. Jeminee 12 weken, ik vind 12 dagen al een eeuwigheid ;)

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    diarree net als mijn voorgangsters wrs van de ab.
    Enne hier geen sexleven met bolletjes en ook niet de eerste 12 weken, de angst dat het daardoor mis zou gaan was te groot.

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Thankx Irene! en je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt, geen sex is ook een optie!

groetjes

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik had óf diarree óf ik zat verstopt van die bolletjes...

En sexleven??? Welke?:p Er gebeurde dus echt nix met die bolletjes down under! ;)

9. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    zijn ze zo erg dan?????

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nou ja, zo erg....het is gewoon smurrie. Die bolletjes inbrengen stelt niets voor, heb ook verder geen last van bijwerkingen maar je muts wordt er wel wat smerig van :D De bolletjes lossen op en er komt continue een wittige derrie uit. En omdat ik ze 3 keer per dag moet inbrengen zijn er ook amper tijden waarop het minder is. Schnappie!?!?!

Ach ja, alles voor het goede doel....;)

11. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hier hetzelfde als bij bright, ook 12 weken moeten gebruiken, en idd welk sexleven ver te zoeken.

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Was even op zoek naar een topic over deze 'plakbolletjes'; ik gebruik ze deze ronde (mijn 2e IUI) voor het eerst...

Wilde jullie (gewoon bijna allemaal zwanger, SUPER gefeliciteerd allemaal :) !) wat vragen nu ik vlak voor mijn NOD zit... (is vrijdag/zaterdag, als ik het 'haal'...en de ongie niet al eerder doorbreekt)

Werden jullie (veel) later ongesteld na gebruik van de utrogestan? Of was het door de utrogestan gelijk raak :) ?

Ben benieuwd!

xxx Juulz

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juulzon meid dat is heel verschillend.
    Sommigen wel sommigen niet.
    Weet iig dat het het bloed van de mk niet tegenhield!
    Deze keer weet ik het niet nod vrijdag.
    Dus zaterdag testen kijken wat de test zegt;)
    Maar je weet luukske heeft een goed gevoel!

14. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juulzon, ik gebruik ook al eventjes die bolletjes. Moet testen na 12 dagen en als test dan negatief is stoppen en wordt dan na 2 dagen ongesteld. Miskraam kwam bij mij ook gewoon door de bolletjes heen.

Deel Deze Pagina