Hier ben ik het weer nu al zat, de hele winter heb ik me afgevraagd wat er nu zo erg aan was dat we nog maar 1 auto hebben, nou dit dus, dat je naar de winkel (in dit geval action op kleine 10 minuten fietsen ) moet en dan ook echt moet en dat allemaal op de fiets kleine man mee (viel nog mee hoe nat dat die was die zit toch wel redelijk beschermd ) . en het ergste is dan nog hetgeen je dus echt nodig hebt voor morgenvroeg 7 uur (dan moet ik weg ) dat hebben ze niet !!!!! Nou ja dan maar nog een keer dit vreselijke weer trotseren en naar de supermarkt !! in ieder geval ik verlang naar het voorjaar, naar de zomer, lekker in korte broek in de tuin, de eendjes in de sloten (met kuikentjes ) gewoon de bloemetjes en vooral de ZON
Hier nog een die baalt van het vieze weer (en van het feit dat ik al om 5.15 uur op ben ) Kan niet wandelen met 2 kleintjes door die regen. Ik heb gelukkig wel een auto. Ik ga zo denk ik maar lekker bij mijn vriendin thee drinken, mijn huis is schoon, heb al eten uit de vriezer gehaald, lekker dagje rustig aan doen.
Ik vind regen heerlijk om naar te luisteren als ik in slaap val én als het verschrikkelijk heet is en eindelijk een beetje afkoelt, maar aangezien beide gevallen nu niet opgaan, roep ik ook heel hard: BAH! Ik verlang heel erg naar de zomer, maar als je kijkt naar de zomer van afgelopen jaar wordt dat ook niet veel soeps..
het stomme is als het miezert zoals hier gisteren de hele dag heeft gedaan, dan vindt ik het heerlijk, ik ga dan lekker een einde met de hond eruit, maar zoals nu dat het giet bah, en eerlijk is eerlijk ik kan het de kleine ook niet aandoen de hele dag in de stromende regen, en om in slaap te vallen is het inderdaad heerlijk, harde wind en regen en dan lekker in bed of op de bank open haard aan heerlijk hoor !!
Ik ben dan altijd blij dat ik nog een fietskar heb. Zitten de kinderen in elk geval altijd droog. Maar het is wel vervelend dit miezer weer. Niks aan.
ik baal ook enorm ondanks ik in de auto kan mijn ruitenwisser is niet goed nou wat een feest zie bijna niks laat de zon maar komen
Zeg dat wel, wat een pestweer. Ik moet zo voor nacontrole naar de verloskundige en allebei de meiden moeten natuurlijk mee....heb wel een auto maar het is zo dichtbij dat ik waarschijnlijk natter wordt van iedereen in- en uit de auto laden dan van lopen. Dus ik ga zo mijn paraplu maar pakken....zucht....leuk is anders. Maar goed, we hebben natuurlijk ook al heel mooi weer gehad....het kan niet altijd zonnig zijn hier....helaas!
ik ben het weer ook zat... ik kan niet wachten om lekker in het zonnetje te gaan wandelen met de kids... dit weer is echt helemaal niets
Gelukkig hier geen regen! Gister al de hele dag van die zeikregen gehad bah! Je kan niks gewoon....Heel de dag binnen zitten en dan vliegen de kinderen elkaar weer om de haverklap in de haren.... gelukkig schijnt nu de zon..... Sterkte voor diegene in de regen....
Hier vanmorgen ook maar door de regen aan de wandel gegaan. Oudste was binnen niet te houden, dan maar naar buiten, jas aan en muts op. Jongste in de wandelwagen met zo'n regenscherm erover en gaan. Het viel nog mee hoe nat we waren gelukkig, regende ook niet zo heel hard, nu regent het harder. Hopen dat het vanmiddag nog droog wordt dan ga ik dan nog een keer erop uit.
Ik MOET straks nog naar de markt met beide kinderen.. de oudste moet nog naar bed en de jongste ligt er net in.. heb geen eten meer in huis voor vanavond en de dagen erna, dus zal toch moeten.. maar word niet voor half3.. zul je zien dat het weer begint te regenen als ze beide wakker zijn.
Heb dr ook geen zin in. Moet 20 min naar het cb lopen straks en zit al 2 weken te wachten op mn nieuwe regenhoes die ik via i-net besteld heb. En nog grote boodschappen halen met de wagen.. bleeh.