ik wil een babyprojector kopen, zo`n apparaat wat figuurtjes op het plafond of muur projecteert nu heb ik de alecto gezien en de philips maar vroeg me af of mensen hier er ervaring mee hebben en welke leuk is? het is jammer om met een miskoop te zitten, het word allemaal mooi voorgespiegeld, maar heb niet zo`n zin in een miskoop hoop dat iemand me helpen kan
ik heb er 1 en Rubin vind het geweldig...alleen 1 nadeel je kan niet of alleen het muziekje of alleen het licht aanzetten...ook kan je die van mij niet zachter zetten (en ik vind m vrij hard)...maar al met al is het toch best een heel leuk ding...ik heb er 1 van het merk Tomy
Ik heb er laatst eentje gezien bij een kennisje, haar zoontje is 8 en die heeft hem nog steeds! Hoewel het geen babyplaatjes zijn, maar gewoon balletjes in leuke kleurtjes.
Hoi, Ik ken iemand die heeft hem van Philips. Het kindje vind het erg leuk. Maar je moet wel of een multipack batterijen of oplaadbare batterijen in huis hebben, want hij vreet dus batterijen.....
Ken em van philips. En inderdaad koop er oplaadbare batt. bij. Hij geeft goed licht en heeft een leuk muziekje die je gewoon uit kan zetten. Hij is wel prijzig, maar waar voor je geld vind ik.
Ik heb zo'n gele weet zo snel niet het merk . Ik heb hem bij prenatal gekocht. Hij draaid nog steeds op Daan zijn kamer hij vind het helemaal leuk en geweldig. Nu doe ik hem ook wel eens beneden zetten nu het vroeger donker is hij komt dan heerlijk bij me kroelen
Hoi Ik heb hier nog een babyprojector staan. Hartstikke leuk ding, al waren we bij Sam denk ik wat te laat met de aanschaf. Hij vond het niet zo bijster interessant meer. Toen hij wat kleiner was (4 maanden) heeft hij bij vrienden zijn ogen uitgekeken toen ze de projector aanzette. Je mag hem overnemen, hij is helemaal compleet. Laat het maar weten! groetjes Melanie
Hey Noura, wij hebben sinds een paar weekjes ook 1 van Fisher Price die komt nu op de reclame,hij is echt erg leuk,ja kan m alleen laten draaien,met of zonder muziek en er zit hele rustgevende muziek op,superleuk en de dames vinden het ook erg interessant om naar te kijken... Succes!
Wist helemaal niet dat je zo'n ding had, heb wel een mobile met projector van Fisher Price, dat boeit haar niet zo, maar dit zal wel iets anders zijn!
hihih daisy heb je net een bericht terug gestuurd. die mobielen zijn ook leuk. maar we hebben nu een mobiel van nijntje en safouane sloopt het zowat. en deze kan je op veilige afstand zetten. ook leuk als ze kunnen staan in bed.
[/quote] Deze hebben we ook, maar onze zoon heeft er nog nooit naar gekeken, omdat hij altijd meteen in slaap viel en valt. Laatst zette ik dat ding voor de lol aan na afloop van een middagslaapje, de plaatjes gezellig boven zijn ledikant - helaas, hij vond het werkelijk DOOD eng. En dat terwijl hij absoluut geen bangerd is Mijn advies is dan ook om er lekker vroeg mee te beginnen, anders denkt je kindje "wat is die rommel ineens boven mijn hoofd?"
wij hebben die van alecto, werkt gewoon op stroom, je kunt melodie instellen en instellen hoe lang hij aan moet blijven. Je kunt zelf ook stukje opnemen en dat afspelen en er zitten 4 verschillende dia's bij dus variatie in afbeeldingen. Hier bij de jongste een suc6! voor de oudste hebben we de rainforest mobiel van fisher price met projector erin. Niet meer als mobiel maar nu gewoon staand naast het bed. Ook deze was vanaf dag 1 een suc6
Wij hebben die van Philips en het is echt een schitterend ding. Alleen werd Sem er na een paar maanden bang voor en sindsdien gebruiken we dat ding niet meer.
Hm, ik heb lang zitten twijfelen om zoiets aan te schaffen. Ik wil er dan wel 1 die vanzelf uit gaat en waar je het licht uit kan zetten dus dan alleen de muziek. Welke is dat dan?