Ah leuk wij hebben net onze zebraatjes en kanaries weggedaan. De zebraatjes hebben dit jaar 3 eieren gehad waarvan 1 jong groot geworden is en mooi rode snavel. En de kanaries hadden vorig jaar 3 jongen gekregen waarvan 1 vermoord door zijn soortgenoten, 1 ontsnapt en 1 door het gaas gepakt door een kat... We hebben nu kippies.
Ff een update over de duifjes. Gaat heet goed met ze! Ze zijn al bijna zo groot als hun ouders. De duifjes hebben opnieuw eitjes gelegd. Of die bevrucht zijn weet ik niet, we zullen het zien.
Hmm... zo te zien niet heel veel belangstelling voor dit topic... Maar mocht nog iemand het leuk vinden. Vandaag zijn er 2 nieuwe diamantduifjes geboren!
Ik wil eerst kijken of ze t redden, tis nu stuk kouder weer natuurlijk en diamantduifjes houden van warmte. Dan ga ik afwachten wat ze voor geslacht hebben en dan zou het mooiste zijn om er 2 weg te doen zodat ik er 5 over houd. Nu staan we op t punt te verhuizen en zal er in de toekomst ook een mooie grotere voliere gebouwd worden dus wie weet wat een ruimte ik dan heb. Maar heb ook nog andere vogels die nu apart zitten omdat ze de duifjes aanvielen maar in een grotere voliere met schuilmogelijkheden zouden ze misschien wel weer samen kunnen. ff aankijken dus. Maar als ze zo verder gaan ga ik wel nieuwe huisjes zoeken natuurlijk!