Diamond painting

Discussie in 'De lounge' gestart door Lavita, 4 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Oké, tot voor kort had ik niets met de hysterie rondom diamond painting. Maar nu heb ik een mooie foto van mijn dochter gemaakt en leek het me een leuk idee om deze te gebruiken voor een diamond paint. Van een aantal mensen in mijn omgeving heb ik gehoord dat je dit heel eenvouding bij Ome Ali kunt bestellen. Inmiddels zie ik scheel van alles wat voorbij komt en weet ik niet waar ik voor moet kiezen. Wie heeft ook bij AliExpress besteld en bij welke verkoper? Welk formaat is handig? Kortom, allemaal dilemma’s.

2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.558
    113
    Kan dat? Want dan zou ik dat misschien ook wel willen. Ik zie de katten er al helemaal doorheen lopen, daimond kat.:o:

3. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.788
    1.584
    113
    Vrouw
    Thuis
    Je kan bij de meeste verkopers je foto doormailen,de verkoper geeft dan een voorbeeld qua grootte en kleur.Ik lees (en zie op fb) goede reacties bij bv homfun,huacan,zooyaen zhui star.Wat ik er ook altijd bij lees is om 1 maar groter te bestellen als het advies van de verkoper dus 40x50 word dan 50x60.Mail gerust meerdere verkopers,de resultaten verschillen wel eens.

4. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik zou even rondlezen op de facebook groep. Daar is ook iemand die hiermee helpt. Dan weet je zeker dat je het goede formaat kiest. Vaak is het wel zo dat je niet te klein moet nemen.

Deel Deze Pagina