Ze hebben het niet Echt hoor. Ze wisten dat ik kwam maar nee… Dus heb ik de tip van de deegroller gebruikt
Wat leuk! Je brengt me op een idee. Ik ga er eentje voor Kerst en Sinterklaas maken! Waar zou je die kunnen kopen?
Hangt een beetje van de verkoper af, sommige hebben een levering binnen 15 dagen.Het is er tegenwoordig best snel, meestal wel binnen 3 weken.Ik bestel ze meestal bij Huacan ,die zijn er snel.Als je in de zoekbalk "diamond painting ..." intoetst zie je genoeg leuks.Zelf vind ik de paintings van blond erg leuk.
Ik ben al ongeveer halverwege met mijn vos... @Iertje81 : Je kan ook eens kijken op Amazon bv. Of zoeken via Google.
Hier ook het diamondpainten ontdekt . Wat rustgevend kan er echt uren mee bezig zijn. Heb nu 1 van de action die van €5 . Ben er bijna mee klaar.
Ooh, superleuk! Ik ben hier een jaar of 5 geleden mee begonnen. Heb er nog een hele berg van Aliexpress liggen, daar bestel ik ze meestal. Nu al even geen tijd voor, maar nu al zin om er ook weer aan te beginnen.
Oh die zien er ook allemaal leuk uit! Ik heb er ook weer een paar besteld. Een paar kleintjes voor tussendoor. Een lama met strass steentjes, een winters uiltje en een luiaard. Verder heb ik nog een hele hoop liggen. Van Aliexpress, Action, Kruidvat,...
Mijn schoonmaakster had zakje nummer 14 opgezogen en ik heb het uit de zak gevist met maar blijkbaar heeft ze ook nattigheid opgezogen en nou zit er water in dat zakje en zijn alle steentjes nat. Hoe krijg ik die droog???
Ik heb bij ali vorige week een aantal DP bestelt van Van Gogh (mijn zoontje is helemaal fan van een aantal schilderijen). Ik had mezelf echter voorgenomen om daar niks meer te kopen ivm uitbuiting van de mensen die er werken . Dus achteraf voelt het ook wel weer slecht dat ik ze daar bestelt heb. Al weet je bij Bol tegenwoordig ook niet waar ze vandaan komen (kan ook best van ali zijn).