diana 35 pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door hairgirl, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Hallo,

Ik lees dat jij net zo lang de diane pil heb geslikt als ik. Nou ja, bijna net zo lang, ik 13 jaar. Volgens mij is die diane echt rommel en het duurt lang voor het uit je lichaam is verdwenen. Ik wordt wel ongesteld, maar minimaal! Maximaal 3 dagen en that´s it. Heel vreemd...

Hoe is het nu bij jou? Al enige resultaten geboekt? ;)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee dames wou toch nog ff zeggen dat ik na dag 53 ongesteld ben geworden, viel me nog reuze mee eigenlijk gelukkig maar,

nu maar hopen op een korte cyclus of gewoon 9 maanden niet ongi worden! hahaah :D

groetjesss

3. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    Ik heb de Diane pil bijna 13 jaar geslikt, ben vorig jaar 12 juni gestopt en 18 juni 2008 is mijn kleine meid geboren :D . Toen ik gestopt was, had ik direct weer een regelmatige cyclus van 28 dagen en na 2 maandjes klussen was ik zwanger. Dit kan dus ook ;)

4. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    @ mama1: Kijk, dit zijn de fijnere berichtjes! Geeft de burger moed.

Wel een erg vette huid na het stoppen met diane en in eerste instantie ook weer naar veel puistjes, daarbij ook haaruitval. Gestart met vitamine B-complex sinds een week of zes (naast de multivitamines met extra foliumzuur). Heb wel de indruk dat dit heeft geholpen.

Maar na het stoppen van de pil heb ik met alle hormoonschommelingen al zo veel nieuwe kwaaltjes ervaren, dat ik geen idee heb wat nu waar door komt en of die vitaminen mijn puisjtes laten verdwijnen of dat ze sowieso weer zouden vertrekken. Jeugdpuistjes voelen zich misschien ook minder thuis op een 29-jarige huid. Hoop ik.

Iedereen succes met zwanger worden! En veel plezier in de tussentijd ;)

5. Sannehai

hee dames

nog even een vraagje...

zijn er hier ook veel meiden die na het slikken van de diana pil, geen eisprong krijgen in hun cylus?

want ik zit nu al op da 24 van mijn cyclus en fertilityfriend heeft nog steeds geen eisprong gevonden.. nu heb ik gelezen dat meerder meiden dit hadden

maar ik vroeg me af kan dit misschien ook met de pil te maken hebben?

groetjesss

6. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

He Sannehai,
    Toen ik stopte met de pil duurde het 75 dagen voordat ik voor het eerst ongi werd dus vraag me af of ik toen een eisprong heb gehad denk het haast niet. De afgelopen keer werd ik na 26 dagen ongesteld toen heb ik wel een eisprong gehad, ik zit nu op dag 12 van mn cyclus en krijg alweer wat krampjes in mn lies en wat draderige afscheiding, denk dat ik eerdaags mn eitje kan verwachten. Ben nu ook met ovutesten aan de gang maar die geeft nog geen positief resultaat.

Heb eigenlijk nog niet gehoord dat je door de Diana geen eisprong kan krijgen maarja ieder lichaam reageert weer anders.

7. Sannehai

oke nou dat geeft toch hoop

ik was afgelopen maand voor de eerste keer na 53 dagen ongesteld geworden, denk dus ook niet dat ik toen een eisprong hebgehad

maar nu heb ik alles bij gehouden bij Fertilityfriend en tussen dag 10 en 16 voelde ik wel allerlij steekjes en verloor ik ook egt een heeeeeel mini beetje bloed

maar ff gaf geen eisprong aan, ook geen vruchtbaar slijm.. en nu zit ik al weer op dag 25 ofso...en nog steeds geen eisprong gevonden?!

vind dit niet leuk!
    maarja niets aan te doen... :) toch bedankt voor je reactie

groetjess

8. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
    ik heb de diane ongeveer 4 jaar gebruikt en ben tussendoor af en toe gestopt, nooit ergens last van gehad; in elk geval niet van onregelmatige menstratie tijdens het stoppen.
    Nu wil ik graag zwanger worden, dus ben ik gestopt.. en ja hoor, meteen vet onregelmatig ongesteld, echt dik balen. De eerste keer was ik ongeveer twee weken over tijd en nu alweer langer dan een maand over tijd! Echt te irritant. Ik heb al getest maar test steeds negatief. Zo weet je ook nooit wanneer je moet testen.. heel vervelend.
    Hoe lang kan dat ontpillen duren eigenlijk? en wat als je nou zwanger bent? Hoe kom je daar dan achter, want ontpillen heeft ook zulk soort symptomen!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Ik heb ook ooit (in mijn tienerjaren) diane35 geslikt..tegen acne.. hielp prima..

wel werd er door de HA duidelijk bij gezegd dat deze pil erg licht is en dus NIET als anticonceptie gezien moet worden.... nu was ik er toen ook helemaal niet mee bezig hoor dus maakte dat voor mij niet uit, maar toch.. kennelijk is het veranderd..

Ik heb overigens na jaren gebruik nooit een onregelmatige cyclus gehad..ook niet na andere pilsoorten trouwens...

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @clean.. geen idee. mijn lijf doet niet aan ontpillen..

ben altijd meteen weer regelmatig ongesteld en trouwens ook meteen zwanger.. ben iedere keer na het stoppen 1 x of niet meer ongesteld geweest voor ik zwanger werd..

Deel Deze Pagina