Ik vroeg me eigenlijk af wie er alleen zit met oud en nieuw. Mijn hubbie moet werken, en ik kan niet weg, omdat we een hond hebben die schrik heeft van vuurwerk . Maar ja wat moet ik alleen gaan doen met oud en nieuw. Ik wilde wel per se oliebollen, dus die ga ik ook halen (jammie jammie). En zijn er nog iedeen van mensen wat ik alleen zou kunnen doen? XXX Gusam.
ben ook alleen met vuurwerk. vinnie gaat weg om half 1 om te werken en ik ben thuis met brandon die dan inprinciepe slaapt en een bange hond die we medicijnenen gaan hgeven
ik ben ook alleen met oud en nieuw.. me vriend en ik zijn sinds vanacht uit elkaar.. dus dat word een gezellig oudjaar !
Ik ben niet alleen, want ik ga met Iman bij mijn ouders logeren, maar ben wel zonder mijn man, hij heeft een eigen taxicentrale en moet natuurlijk werken...
Oh sillaah wat erg zeg (denk ik, ken de situatie niet natuurlijk) Is er nog hoop dat het goedkomt? Ik wens je heeel veel sterkte, bah net nu jullie zo'n lief kleintje verwachtten.. Liefs Niva
nee er is niet veel hoop, hij kan de verantwoordelijkheid niet aan, en daar komt ie nu na 9 maanden achter.. hij heeft me al die maanden al enorm veel verdriet gedaan, en nu is hij erachter dat ie nog teveel andere dingen wilt doen en eigenlijk helemaal geen vader wil zijn.. bedankt voor jullie lieve reacties !
Jeetje en daar had hij zo lang voor nodig? Eigenlijk hebben sommige mannen een plaat voor de kop niet? Jullie maken samen een kindje en hij bedenkt dat hij nog geen vader wil zijn en gaat weg....lekker makkelijk! (sorry als je mijn oordel te hard vindt, maar ik snap vaak die redenering van zo'n vent niet......) Nou ja, misschien zijn je kindje en jij dan ook beter af met jullie twee, jij houdt tenminste onvoorwaardelijk van dat kleintje dat al 38 weken in je buik zit! Wel kut! Dan zijn de komende wensen echt waanzinnig gemeend: Een heel gelukkig 2007, met een mooie bevalling en een geweldige tijd met veel liefde van en voor je kleintje!
Mijn man is standby, dus als ik pech heb zit ik alleen. Met kerst was hij ook al standby, vind het niet eerlijk, maar toen hoefde hij gelukkig neit weg.
Oh, maar ik raakte dus off topic.... Ik zit niet alleen, maar misschien een tip voor alle dames die dat wel zitten: Maak er een knallend onderwerp van hier op het forum? Ben ook een aantal jaar alleen geweest met een werkende ex. Het is nooit leuk, daarom ook voor jullie extra mooie wensen voor het nieuwe jaar!
Helemaal geen vader wil zijn? Dat wordt ie toch; of ie het nou leuk vindt of niet... 't Klinkt heeeel hard, maar je bent waarschijnlijk beter af zonder iemand die zich zo egoistisch opstelt... Veel sterkte meid! En ook veel succes met de bevalling binnenkort... het moederschap is in 1 woord.. GEWELDIG!
Mijn man is ook werken, de hele nacht. Maar ik ga naar een stel vrienden om oud en nieuw te vieren. Sillaah wilde je nog even sterkte en een fijn nieuwjaar wensen. groetjes
Bij ons is het andersom. Ik zit in de nachtdienst met oud en nieuw.... Mijn mannetje gaat naar familie! Liefs An
Silaah Echt Kl*te voor je. Ik wens je ondanks alles een fijne jaarwisseling toe. En ik wil je volgend jaar succes wensen met je bevalling. Als ik jou verhaal lees denk ik: kom ik dan aan alleen (en dan niet zwanger)met oud en nieuw. En jij heb helemaal niemand, ik zit alleen, omdat mij hubbie moet werken (schaam schaam). Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst. XXX Gusam Ps: Silaah een dikke knuf van mij.
@Silaah Meid heel veel sterkte gewenst en idd misschien ben je wel beter af zonder hem! Liefs Claudia