Diane 35 pil uit de handel in Frankrijk, misschien ook in NL

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht, ik zoek eens wat op ervaringen van andere gebruikers. Krijg ik dit.... Diane-35 | Deel hier je ervaringen en bijwerkingen met anderen

Als hij mij goed zou bevallen en ik heb er na jaren nog steeds profijt van dan zou ik er echt niet meer zomaar mee stoppen, maar dat het een pilletje is waarvan sommige mensen vervelende bijwerkingen kunnen ondervinden dat zal zonder twijfel zo zijn.

Ik vind de maatregel die ze in Frankrijk treffen wat overdreven t.o.v. ander medicijnverkoop in dat land. Iemand opperde inderdaad paracetamol. Daar zitten meer gevaren aan dan de meeste mensen denken.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Er zijn indd maar 4 doden maar....

Ik heb juni 2011 een herseninfarct gehad.. boosdoener; de pil. In het ziekenhuis waar ik was, was ik al de 4e in dat jaar met een infarct. Dus is het het onderzoeken zeker waard. Doden komen in hrt nieuws maar andere dingen niet. veel ophrf over het onderzoek want er zijn maar 4 doden.. alle andere levende tellen niet mee? Onderzoek doen ze niet voor niets...

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ook in nl is begin dit jaar een vrouw overleden aan de diane 35 . een aantal jaren geleden was dit ook bij de jasmine pil, toen bleken er ook een aantal vrouwen te zijn gestorven met die pil.
    je zou er bijna geen pil meer van durven te nemen.

Deel Deze Pagina