hey even een vraagje ik snap helemaal nix meer van mij cylcus en of ik nu zwanger kan zijn of niet. ik heb 4 juli mijn menstruatie gehad toen kreeg ik 15 juli 2 dagen bloedverlies ik dacht hee dat kan eisrpong zijn dus doorklussen en heb nog wel doorgeklust tot nu toe alleen de afgelopen week niet meer,ik heb al twee weken het gevoel dat ik ongesteld moet worden en ik wordt het niet. ik ben contineu misselijk en kan nix verdragen me borsten zijn opgezwollen(althans zo voelt het) contineu moe en steekjes onder in me buik(links en rechts en onder me navel). ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief maar omdat ik de testen van de etos niet zo vertrouw had ik er vandaag nog 1 gedaan van predictor en die was ook negatief. toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. kan ik dan te vroeg hebben getest en moet ik die bloeding van 2 dagen dan als een menstuatie rekenen? :
het kan zijn dat je aan het ontpillen bent, dan kan je ook dit soort symtomen voelen/hebben. volgens je banner kan je pas over 4 dagen testen, dus ik zou zou dan pas op z'n vroegst opnieuw testen! die bloeding van 2 dagen kan idd je ei of een innesteling zijn, ik weet niet of je dit als menstruatie moet zien mocht je niet zwanger zijn, je zou dit even aan de verloskundige hier hier kunnen vragen. succes meid