hallo , Ik heb ergens gelezen dat bij de pil Diane 35 de hormonen uit dit middel al binnen 2 dagen uit je bloed verdwijntdit waar? Is dit waar? Wie heeft diane 35 gebruikt en binnen hoeveel maanden zwanger geworden? Groetjes Nazli
Ik heb er geen idee van, voor dit ogenblik neem ik die zelf nog en ik stop in juni met de pil,dan gaan we voor een kindje. Hopelijk is dit dan zo... Groetjes
ik heb ooit eens diana 35 geslikt, maar was heel erg zwaar, teminste voor mij dan, qua ontpillen geen idee
Hier ook: Diane tijdje genomen maar ze was veel te zwaar en ik ben op een andere pil overgeschakeld, ik weet dus niet wat het qua ontpillen zal geven!
ik gebruik al bijna 17 jaar diane 35, met tussenpozen om zwanger te worden en zwangerschap. de eerste keer was het na 4 maanden al raak en van de tweede heeft het iets meer dan een jaar geduurd.
ik ben nu net na bijna 14 jaar de diane te hebben gebruikt gestopt om zwanger te worden. Heb geen idee of het snel uit je lichaam is, merk wel dat ik nu weer puistjes begin te krijgen, maar die had ook af en toe toen ik hem nog slikte, meestal zo rond me menstruatie. Nu hoef ik nog niet ongesteld te worden als het goed is pas rond 16 mei we houden het in de gaten
Ik heb deze pil 13 jaar geslikt (heet nu anders) Het duurde 96 dagen voordat ik weer ongesteld werd na het stoppen, en 3 mnd daarna was ik zwanger. Dus totaal 6 maand.
Ik heb hem ook jaren gebruikt, ik stopte en werd niet meer ong., ik was gelijk zwanger, ik gebruikte de diana35 15 jaar. groetjes Tonie
Ik ben van mijn dochter tijdens het slikken van de Diane35 zwanger geraakt Volgens mij zitten er niet zoveel hormonen in!
Hoi, gebruikte de diane al ruim 13 jaar. Ik was de eerste ronde gelijk zwanger. Bij de diane hoef je niet te ontpillen vertelde mijn huisharts, nou dat bleek...
deze reacties geven mijn wel hoop zeg, want ik gebruik het ook al ongeveer 4 jaar en hopen dat ik zo snel mogelijk zwanger wordt.
dit geeft mij ook wel hoop. altijd gedacht dat de diane een hele zware pil was. maar ik lees verschillende verhalen. en ik heb hem ook 13 jaar gebruikt. ben nu al 4 weken gestopt. de 1e week had ik geen klachten, want dat was gewoon me stop week. ik heb ongeveer 2 weken last gehad van lichte hoofdpijn, en lichte misselijkheid verder nergens last van, paar pukkeltjes maar die heb ik wel vaker. Deze week nergens last van gehad. Als het goed is moet ik 16 mei voor de 2de keer ongesteld worden. de eerste keer was in me stopweek dus dat is ergens wel logisch. en straks moet ik ongesteld worden als ik al 3 weken geen pil meer in mijn lijf heb. ik ben erg benieuwd ik zie het woensdag wel. grtjes Fleur76
niet geworden dus vorige week. vandaag 8 dagen overtijd. testje gedaan maar negatief Baal ervan dat me cylcus nog niet in orde is
Hoi Fleur, hier precies hetzelfde. Heb ongeveer 8 jaar de diane35 geslikt. Ben sinds 20 april gestopt. Nu dus 3 dagen overtijd. (natuurlijk ook negatief getest) Hoop dat de cyclus niet TE lang gaat duren Liefs, Kelly
Hoi hoi, ik heb 7 jaar de Diane 35 geslikt en ben nu sinds februari gestopt. Ik ben alleen sindsdien (nog) niet ongesteld geworden. Liefs Sabine
Nou zal ik dan maar een einde maken aan die vrolijkheid...(haha nee grapje...verschilt natuurlijk per vrouw he) Na 11 jaar oid de diane 35 te hebben geslikt, vorig jaar mei gestopt, december voor het eerste mbv medicijnen ongesteld geworden, nu 1 jaar later. noppes... enne voordat ik aan de pil begon, had ik geen last van onregelmatige cyclussen. (niet dat ik die nu heb, ik heb namelijk helemaal geen cyclus meer van mezelf )