Wel of niet stoppen met pil en proberen...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Lize86, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lize86

Lize86 Lid

30 aug 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mijn man en ik zijn afgelopen zomer getrouwd en denken eraan om nu te stoppen met de pil. Ik ben 25 (bijna 26). Nu hebben we alleen sinds 2 maand ook ons huis te koop staan aangezien we naar een andere woonplaats willen. Wanneer dit verkocht wordt is dus afwachten, we hebben al wel een ander huis opt oog, maar dat moet dan flink worden opgeknapt (ong. 6-8 maand werk?) Maar...hoelang gaat het nog duren voor we ons eigen huis kwijt raken..als we het huis bijv over een jaar nog niet kwijt zijn wil ik niet daarna nog een huis gaan opknappen, dan willen we wel echt een gezinnetje starten..moeilijk/lastig dus..what to do? Nog even afwachten of we toch nog kunnen gaan verbouwen? Of toch maar beginnen met proberen zwanger te raken en wie weet duurt dit ook wel heel lang en wie weet kunnen we onderwijl nog huis verbouwen??
    Tips graag :D

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gewoon lekker die pil de deur uit doen en er helemaal voor gaan! Het kan immers altijd nog even duren voordat je zwanger wordt.. Succes hoor :D

3. Lize86

Lize86 Lid

30 aug 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie :) Zo hoor en lees ik veel mensen dit zeggen! gewoon er voor gaan, toch wel spannend hoor!!!! :D

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Je weet nooit wanneer het juiste moment is om te stoppen met de pil.. (oke of je moet geen dak boven je hoofd hebben;))
    Maar je kan zo zwanger zijn, maar misschien duurt het nog een hele tijd.. Je weet het niet!
    Ik zeg weg met die pil!!:D Alles komt altijd wel weer goed! Dus mocht je dan net in een verbouwing ofzo zitten word dat ook wel weer opgelost!
    (Ik ben altijd van het 'niet zo moeilijk denken':p)

5. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Hoihoi,

Idd, weg die pil. Er komt dan tegen die tijd zeker een oplossing!!
    Veel geluk!

liefs Thyrza

Deel Deze Pagina