Hoi allemaal, Ik slik nu ongeveer een jaar de Diane pil, deze heb ik destijds gekregen ivm mijn acne en daarna blijven gebruiken omdat ik een vriend heb, maar ik word er een beetje moe van... Sinds ik deze pil slik moet ik migraine tabletten gebruiken omdat ik met vreselijke aanvallen te maken heb, en ik vermoed door deze pil.. Het liefst stap ik over op de prikpil maar de angst dat de acne weer terugkomt weegt ook mee aangezien ik daar nu eindelijk vanaf ben, maargoed migraine is ook totaal geen pretje. Zijn er meer meiden die deze pil gebruiken of gebruikt hebben en hier migraine van kregen??
Ik kreeg ook last van migraine tijdens pilgebruik. Niet gelijk, maar na een paar maanden. Ik slikte de jazz 24+4, maar volgens mij kan je het van elke pil krijgen. Ik ben er mee gestopt en de migraine nam ook af. Heb soms nog wel eens hoofdpijn rond die dagen, maar niet meer in die mate.
Hier word de migraine ook heel erg versterkt door het pilgebruik! Heb nu 2 weken het spiraaltje en tot nu toe gaat het goed, maar is nog niet echt te zeggen op zo'n korte tijd.
Ik ben ooit begonnen met de microgynon maar kreeg ook steeds meer hele heftige migraine aanvallen (vaak 2 tot 3 dagen goed ziek van). De huisarts heeft toen de yazz24+4 gegeven, net als Lotuss, sindsdien duidelijk minder last van migraine Helaas heb ik sinds het stoppen van de pil (24 februari) juist weer dagelijks last van hoofdpijn en steeds meer migraine....iemand daar misschien een tip voor ?
ik heb microgynon 30 geslikt en kreeg ook veel en veel meer migraine en hevigere aanvallen heb op gegeven moment implanon genomen en toen verminderde de migraine en nu ik niks meer gebruik heb ik sinds sept vorig jaar tot nu toe 2 aanvallen gehad succes ermee. weet je wat kan helpen bij migraine pepermuntolie op je slapen en nekspieren smeren dat ontspant en dan een pittenkussen erbij bij mij verzachte dat altijd succes
Hier ook erge migraine met de Diane-pil. Sinds ik gestopt ben met de pil en tijdens mijn hele zwangerschap geen migraine gehad. Begin nu met een andere pil dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Ik heb 14 jaar de diana35 geslikt en ik had ook regelmatig (2 a 3 x per maand) flink last van migraine. Had toen van de huisarts zware pijnstillers gehad hiervoor. Ben nu bijna 2 maanden gestopt en sinds die tijd geen migraine meer gehad. Echt fijn.
Ik had het inderdaad ook bij de Diane en later ook bij microgynon! Sinds ik over was op Mirena spiraal (3 jaar terug) nog een enkele keer een aanval gehad. Mijn acne kwam wel terug, maar ben weer terug gegaan naar de huisarts en heb er Inderm Lotion voor gekregen, werkt goed! en je hoeft niet meer al die hormonen in te nemen. Succes ermee!
Ik heb altijd microgynon 30 geslikt. maar omdat ik toch nog steeds last had van puistjes heeft de huisarts de diane35 pil voorgeschreven (of nouja de goedkope versie van maar is zo'n lange naam). Sinds ik die gebruikte had ik veel last van mijn borsten was een bijwerking de huisarts zei dat ik na 3 maanden eraf zou moeten zijn, na 3 maanden werd het wel minder maar toen kwam de hoofdpijn aanzetten. af en toe zo'n knallend gevoel! nu ben ik gestopt met de pil en ben erg benieuwd of het na het ontpillen nog steeds zo is!
Ik heb ook de Diana 35 pil geslikt en had ook migraine. Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik er geen last meer van. De acne op me rug en borst is gelukkig niet terug gekomen. Alleen heb meer last van pukkeltjes rond me mond maar dat komt denk ik door de zwangerschap. daarvoor nooit last van gehad