Hoi, Wie van jullie heeft een muurschildering op de baby kamer of is dit van plan ? Zelf doen of laten maken? En welke disney figuur mag daarin niet ontbreken voor jou ?
Wij hebben het uiteindelijk (nog) niet gedaan, maar zaten er wel over te denken om het geboortekaartje over te nemen. Mijn zus zouden we daarvoor hebben willen vragen, omdat ze goed kan tekenen/schilderen. Bij ons zou dan geen disney op de muur zitten, maar ik denk dat de karakters uit winnie de pooh niet mogen ontbreken je avatar te zien 😄.
Ik ga morgen beginnen aan een muurschildering. Niet van Disney, maar van het boekje 'Raad eens hoeveel ik van jou hou'
Wij hebben muurschildering. Collega van mij heeft hem gemaakt. Hebben een tak met een uil. Collega had het plaatje op de muur geprojecteerd lijntjes langs getrokken en ingekleurd. Ik heb niet zo'n vaste hand en niet zoveel geduld dus zou het niet zelf kunnen
wij hebben muurstickers besteld van winny the pooh en de muur dus bestickert. Super kwaliteit en ben je het beu dan trek je het er zo weer af. En snel klaar. Evt foto te zien in show je kamer topic (tijd terug)
Wij hebben een muurschildering maar geen disney figuren hoor. Net wat je smaak is toch? Wij hebben een boom met gekleurde blaadjes en uiltjes laten maken. Ik ben zelf totaal niet creatief en het is een spachtelputz muur dus zelf doen was geen optie. Erg blij met het resultaat