Diaper champ

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 20 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heeft er iemand ervaring met de Diaper champ? Zowel positief als negatieve begichten zijn welkom!

Alvast bedankt.

2. Niet meer actief

nog nooit van gehoord :oops:
    Wat is dat?

3. Niet meer actief

Ow oke haha nou snap ik hem..
    hmm nee sorry geen ervaring met die..wel met de nappy wrapper ;)

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb hem zelf niet, maar wilde hem wel aanschaffen.. is echt een ideale luieremmer.. zonder losse cassettes die je ervoor moet kopen.
    Heb hem nu toch maar niet gekocht.. vond hem nogal prijzig!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb nu een nappy wrap, maar ben er niet tevreden mee. Vind dat met die cassettes nogal een gedoe en als je alles bij elkaar uit gaat rekenen, ben je een hoop geld kwijt aan navullingen totdat de kleine zinnelijk is.

Op marktplaats staat een diaper champ bij en bedrijf en die kost 54,95 euro. Het is inderdaad een hoop geld en daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben en of het ding echt zo reukloos is als ze doen voorkomen. Iemand?!

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb de champ. Ben erg tevreden! Heb door mijn werk (kdv) ook ervaring met de wrapper, maar vind de champ veel fijner. Duur is ie wel, maar dat zijn de navulcasettes van de wrapper ook, en dat blijft geld kosten. Bij de champ is het alleen de aanschaf...

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij hebben de Diaper Champ vorig jaar gewonnen met een prijsvraag en zijn er erg tevreden over. We doen er altijd gewone vuilniszakken in en hij is nagenoeg reukloos (mits de zak niet te vol raakt). Wil hem wel een keer van binnen reinigen want er begint nu een luchtje aan te komen :(

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    En hoe is het met de geur? Weet je misschien ook of je de luierzakken die je bij een hoop kdv's gratis af kunt halen (van de AVRI) ook in de diaper champ kunt doen? Die kunnen we namelijk als ze vol zijn gratis bij een kdv hier in de buurt in een kliko deponeren en dat zou wel handig zijn als we die kunnen gebruiken ipv vuilniszakken.

9. juffie112

juffie112 Nieuw lid

29 okt 2006
    4
    0
    0
    #10 juffie112, 29 okt 2006
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2009
    Ik heb zelf de Diaper Champ en ben daar erg tevreden over. Je kunt er alle soorten zakken in gebruiken, ook die je bij de gemeente kan krijgen. De aanschaf is dan iets duurder, (kijk eens op marktplaats), maar uiteindelijk kan het wel 200,- schelen met de Nappy Wrapper aan navulcassettes. Kids zijn natuurlijk best lang in de luiers.
    Ik heb het middelste model, is bijna op zelfde hoogte als commode en dat vind ik wel fijn. Uiteindelijk is het natuurlijk wel de bedoeling dat de zak om de 5 à 6 dagen (bij de medium) gewisseld wordt.

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow jij wel?! :evil: :evil:

Deel Deze Pagina