Trommelvliesbuisjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendy1611, Oct 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Lotte is vanaf 6 weken oud bijna doorlopend verkouden geweest, gelukkig ging het afgelopen zomer beter maar nu het seizoen weer is aangebroken heeft ze alweer een keelontsteking, verkoudheden en oorontsteking te pakken.

Afgelopen vrijdag zijn we weer bij de KNO arts geweest, ze heeft weer vocht achter haar trommelvlies zitten, zo sneu!

Vrijdag 24 november wordt ze geopereerd, ze krijgt dan trommelvliesbuisjes en haar neusamandel wordt eruit gehaald. Ondanks dat ik de narcose bij zo'n ukkie doodeng vindt zal ze er behoorlijk van opknappen..

2. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Arm meisje!
    Maar ik denk dat het haar echt goed zal doen!
    Succes!

3. Niet meer actief

Beste Wendy,

Ik snap dat heel spannend is, maar geloof me het gaat er heel veel goed doen ik heb zelf vanaf kleins af aan tot mijn 15de elk jaar buisjes gehad en ik was altijd blij, want dan hoorde ik ook weer wat meer.

Veel succes en sterkte.

Liefs Nathasja

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Het zal vast goedkomen met Lotte.. en je zal zien.. ze is straks vrolijk voor 10 als het allemaal achter de rug is...

Succes!

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    He bah, lijkt me inderdaad eng, maar ze wordt er vast een stuk vrolijker van!
    Veel succes en beterschap ermee.

6. Niet meer actief

Lotte is een tuf girl! Dus dat gaat helemaal goedkomen.. ! Mama ook sterkte hè! (en papa natuurlijk)

7. Niet meer actief

Mijn oudste zoontje was 2 toen er bij hem buisjes geplaatst werden en dat zijn keelamandelen werden geknipt.En hij is er echt van opgeknapt!

Sterkte met je kleine meissie!

Liefs Nies

Share This Page