Baby on Wheels

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door einad, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi,

Ik ben me een beetje aan het orienteren op kinderwagens en zag wel een paar leuke kinderwagens staan (met motief) op de site van Baby on Wheels. De Snake en Jet collecties. Hebben jullie ervaringen met deze wagens? Ik kan er weinig over vinden op internet, eigenlijk niks...
    Vind ze erg leuk om te zien, helemaal mijn smaak!
    Hoop dat jullie hier misschien wat ervaringen mee hebben!

Alvast bedankt!

Liefs,
    Einad

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ken de wagens niet dus heb het even opgezocht.
    Maar dit zijn niet echt bekende wagens.
    Ze zien er wel erg leuk, maar vind het zo raar dat er geen beschrijving bij staat, bij de snake en de jet allebei niet.
    Dus geen idee hoe die inklapt, wat voor wielen erop zitten (lucht of schuim), hoe zwaar die is etc etc etc.

Volgens mij worden de wagen ook alleen via internet verkocht en niet in een winkel.
    Ik zou het zelf dan nooit durven te kopen, je koopt dan een wagen, maar je hebt geen idee hoe solide die is en of die lekker rijdt.
    En wat als er iets mee kapot gaat, hoe zit het met je garantie.
    En goedkoop vind ik ze ook niet, voor hetzelfde geld kun je in de winkel een merk kinderwagen kopen.

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ze zijn inderdaad leuk! Ik zie net dat de beschrijving binnenkort op de site komt.
    Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat het niet echt stevige wagen zijn. Zien er een beetje goedkoop uit qua stangen etc.
    Ik zou ze wel in het echie willen zien.

Ben benieuwd of iemand hem heeft.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lijkt een fabrikant uit Polen te zijn?! Ze zien er idd leuk uit maar ik zou er nooit aan beginnen ongezien een kinderwagen kopen van een onbekende fabrikant uit het buitenalnd.

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
  6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hey ik zie nu pas dat jij het bent Einad! Zie je wel dat dat rijstkorrel gedoe daarover ging op hyves hahahaha :D
    Moet eens wat vaker bij de mama's komen buurten geloof ik. Maarreh: gefeliciteerd!!!!!

7. Bedankt voor de reacties.. toch nog een beetje aan het twijfelen..

Meris, Hoi! ;) Haha ja mijn rijstkorreltje.. hoop dat het nu een mooi boontje is.. Ben nog wel super onzeker hoor, hoop 12 mei goed nieuws te krijgen. Was een beetje aan het surfen op internet voor kinderwagens en vond ze wel erg leuk, maar weet niet zo wat ik ervan moet denken.. Gaat met jou alles goed?

8. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als ik die site zoek, krijg ik een domeinnaamregistratie-pagina. De pagina lijkt uit de lucht te zijn. Aan de google resultaten zie ik wel dat het een site over kinderwagens en zo was...

Lijkt mij dus niet zo'n heel betrouwbare toko ;)

9. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Heb m net opgezocht, doet t gewoon hoor! Zou ze niet zo snel kopen, ziet er idd wat gammel uit. En je kunt ze niet eerst even uitproberen enzo. Zou ik voor dat geld het risico niet voor nemen!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Trouwens ik vind dat de veilig betalen logo's er ook niet echt goed uitzien.
    Net alsof het gekopieerd en geplakt is op de site
    Babyonwheels
    Rechts bovenin.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hmmm, heb nog even op Google Maps gekeken met Streetview en het contactadres ingevoerd in Helmond. Is het centrum zo te zien met alle bekende winkels maar ik zie geen babywinkel?! Er staat echter wèl in het gastenboek geschreven dat iemand de wagen heeft kunnen ophalen. Dus ik zou ze eens bellen en vragen of je eerst langs mag komen om te kijken. Als ze dáár moeilijk over doen weet je zeker dat het niet helemaal in de haak is.

12. Ja dat kan ik eens doen inderdaad..

Jammer dat er hier geen dames ervaring hebben met deze kinderwagens..

13. Misschien iemand inmiddels toch ervaring met deze kinderwagens?
    Ze zien er zo leuk uit...
    Anders toch maar even bellen binnenkort of ik niet eerst langs kan komen om hem te zien.
    Je kan ze namelijk laten bezorgen of afhalen bij een magazijn.
    Hoop echt dat er iemand hier ervaring er mee heeft!

Deel Deze Pagina