Diaper Champ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Schaapje05, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Iemand hier ervaring met de diaper champ waarbij je geen speciale cassettes/zakken hoeft te gebruiken?
    Ik heb nu een luieremmer met van die sangenic navullingen die vreselijk duur zijn en zit erover te denken om voor nieuwe beeb een diaper champ te kopen. Is hij idee redelijk reukloos? (helemaal zal vast wel niet maar dat zijn die met cassette's ook niet)

2. Ik heb een diaper champ. Gaan gewone vuilniszakken in, en qua geur vind ik het echt meevallen, heb iig bijna nooit last gehad van nare luchtjes :) vind het een heel handig ding!

3. kyl

kyl Lid

28 jan 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een tweedehandse diaper champ gekocht en zijn er heel blij mee. Vooral nu ze met vast voeding begint en de bijbehorende geuren produceert...

Enige jammere is dat we de regular hebben. Een grote versie zal echt nog handiger zijn...

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik wil nog steeds een diaper champ, maar t komt er maar niet van.

Voor nu hebben we nog steeds de sangenic maar we gebruiken geen casette's meer. Halen gewoon luierzakjes bij de action en doen daar de vieze luier in. Dichtknopen en in de luieremmer, die dan weer leeggegooid wordt.
    Niet helemaal de bedoeling maar net zo effectief en een stuk goedkoper;

5. Kirsie86

Kirsie86 Lid

8 jul 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken hier de diaperchamp ( medium versie ) , ideaal ding en ben er tevreden mee en gebruik het in combinatie met de luierzakjes van de action.

Deze luieremmer heb ik voor een leuk prijsje op de kop getikt op mp.

6. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben de regular. Ik vind hem ideaal!

7. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik heb ook de diaper champ, gewone maat. Groter wil ik niet, ho elanger het erin zit hoe meer het dan toch wel gaat geuren denk ik. Nu geen last van geurtjes, maar gebruik wel luierzakjes van kruidvat voor poepluiers sinds hij bijvoeding krijgt.

Ik vind het een aanrader! Vooral als je bijv in een flat woont en niet steeds naar beneden naar de container gaat.

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik had een gewone luieremmer die ik gebruikte met luierzakjes maar dat meurt als je die deksel opent zeg.. vreselijk!! Dus gister bij de HEMA zo'n luierdispenser gekocht met van die cassettes. Ben heel benieuwd of dat beter helpt..

9. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hier een hele grote container, gratis gekregen van de gemeente! Gaat veel in joh en geen stank in huis!

Sorry, beetje flauw... :p
    Maar hier dus geen diaper champ of wat dan ook.
    Alleen een gewone luieremmer voor de plasluiers (die we elke avond even leegkiepen in de container als we de kleine op bed hadden gelegd), poepluiers gingen gelijk in de container. Ging prima, eigelijk nooit zo'n speciale luieremmer gemist.

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Mamalin: Tsja, dat is handig ja als je in een huis of appartement op de eerste verdieping woont.. Anders niet zo ;)

11. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ja dat kan ook, maar als je bijv op een flat woont is dat onhandig.

12. adi

adi Niet meer actief

Je hebt altijd toch een balkon o.i.d.?

Ik zou zelfs nooit overwegen om een poepluier in de babykamer achter te laten, waarin dan ook.

Wij deden ook niet aan bewaarplekken voor poepluiers.
    Die gingen linea recta het huis uit. (als bij mijn zus in appartement op bezoek was legde ik ze op het balkon, en nam ze mee naar de container als we weer naar huis gingen)

13. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Balkon is bij ons op t zuiden, dus dat meurt alleen maar erger als de zon erop staat (vaak dus).

Ieder zijn eigen voorkeur he, nik smis mee om die luiers gewoon in een luieremmer te verzamelen.

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook de medium. Heel fijn dat je er gewone zakken in kunt doen. Geur hebben we geen last van. Bij hele volle luiers doe ik er nog wel eens een extra luierzakje omheen maar echt bij uitzondering

15. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hier een gewone luier emmer , eigenlijk stinkt hij alleen als de deksel iets openstaat, dus zorg er voor dat die altijd dicht is
    zit ie vol ff een vuilniszak pakken emmer legen en dan goed dichtknopen weg luchtjes,

16. Elies25

Elies25 Niet meer actief

wacht maar tot de bijvoeding :D Toen begon t hier pas echt nodig t zijn die zakjes, met alleen BV niet

17. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mijn kindje is inmiddels 14 maanden :p dus die eet met de gewone pot mee hahaha. en ja dat kan stinken :p

als ik ergens ben heb ik gewone goedkope kleine vuilniszakjes van de wibra
    waar ik de luier dan in doe

18. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik gebruik al jaren de Diaper Champ, inmiddels in gebruik bij de 2e. Het is een goede emmer van hoge kwaliteit. Desondanks gaan poepluiers in een zakje (luierzakje met geur van de Action) want poep ruik je altijd. En dan met name als je een wissel doet in de emmer zeg maar, dus met het handvat de bovenzijde draaien. Dan komt de poeplucht er toch mee uit, dus gewoon in een zakje dan is het weg. Ook zet ik hem regelmatig in een sopje met bleek, wel zo fris op een babykamer.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ach ja, die Sangenic.....vreselijk met die navullingen. Het ruikt ook nog best wel en soms is die ring met die zak leeg en sta je daar met een poepluier. Onhandige en dure rotdingen.
    Wilde ook dat we zo'n Diaper Champ hadden gekocht. Onze tweede krijgt een andere luieremmer, niet zo'n ding met dure navulcassettes in elk geval.

20. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier ook de diaper champ, ideaal!

Deel Deze Pagina