Ja en iedereen om me heen had dat zo. Gebruikte de zak ook niet verkeerd ofzo. Is zeker sonde, ga eens kijken naar dat ding van jou en deze misschien op MP
Wij hebben deze: Nappy Wrapper Nursery essentials luieremmer van Tommee Tippee - Kinderwebwinkel.nl Wij is echt geweldig en ik zou hem niet kunnen missen!! Hij sluit elke luier appart af waardoor je echt niets ruikt, zelfs nu Naud vaste voeding krijgt kunnen de poepluiers er gewoon in.. En hij is niet duur!! Navullingen zijn gewoon te koop bij het kruidvat dus dat is ook ideaal!!
Wij hadden een gewone pedaalemmer op de overloop staan voor de luiers. Na een aantal weken/maanden werden de voedingen en dus luiers minder, waardoor we de emmer hebben opgeruimd. Nu nemen we elke luier mee naar beneden en gooien we die in de otto.
Wij gaan ook voor de diaper champ, mijn zus gebruikt hem nu al bijna 3 jaar en die is super tevreden. Wij moesten zo wie zo een oplossing zoeken waarmee we de luiers goed en enigsinds geurloos kunnen verzamelen. Wij kunnen de gebruikte luiers nl naar een apart inzamelpunt hier in het dorp brengen. Hier worden die dus apart verzameld, zo hebben we geen extra afvalkosten. (wij betalen per kilo nl)
hoi, wij hebben ook een diperchamp. bevalt prima! geen nare luchtjes. lees dat als ze vaste voeding krijgen het wel gaat ruiken maar kleine krijgt nog bv. op marktplaats kan je wel een kopen, vrienden van mij hadden dat ook gedaan. zij kregen een wat ouder model met een roostertje er in of zo (weet niet precies meer) maar dat was gaan schimmelen, toen hadden ze gebeld met diperchamp of ze een nieuw roostertje konden krijgen, die waren niet meer op de markt. dan zit je dus met een diperchamp waar je niets aan hebt omdat die schimmel stinkt :S
Van iedereen die ik ken die hem heeft hoor ik dat ze er zo tevreden over zijn dat ik er ook zeker 1 ga aanschaffen. Heb het zelf kunnen ruiken bij vriendin en alleen bij het omdraaien komt er even een vleugje stank voorbij maar dat is maar kort en verder ruik je echt niks op de kamer.