diaperchamp aanrader?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Tuttie, Dec 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ja? Wat zonde! Daar hebben we met de Angelcare geen last van gelukkig!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja en iedereen om me heen had dat zo. Gebruikte de zak ook niet verkeerd ofzo.

Is zeker sonde, ga eens kijken naar dat ding van jou en deze misschien op MP

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm dat probleem hebben wij niet. We gebruiken de diaper champ nog steeds naar volle tevredenheid!

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    hier fan, ook met vast voedsel!!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
  6. misa

misa Niet meer actief

Wij hadden een gewone pedaalemmer op de overloop staan voor de luiers. Na een aantal weken/maanden werden de voedingen en dus luiers minder, waardoor we de emmer hebben opgeruimd. Nu nemen we elke luier mee naar beneden en gooien we die in de otto.

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    bedankt voor de reacties!
    wij gaan voor een Diaper Champ, hopelijk gaat hij ons ook goed bevallen.

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wij gaan ook voor de diaper champ, mijn zus gebruikt hem nu al bijna 3 jaar en die is super tevreden.

Wij moesten zo wie zo een oplossing zoeken waarmee we de luiers goed en enigsinds geurloos kunnen verzamelen. Wij kunnen de gebruikte luiers nl naar een apart inzamelpunt hier in het dorp brengen. Hier worden die dus apart verzameld, zo hebben we geen extra afvalkosten. (wij betalen per kilo nl)

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi, wij hebben ook een diperchamp. bevalt prima! geen nare luchtjes. lees dat als ze vaste voeding krijgen het wel gaat ruiken maar kleine krijgt nog bv.

op marktplaats kan je wel een kopen, vrienden van mij hadden dat ook gedaan. zij kregen een wat ouder model met een roostertje er in of zo (weet niet precies meer) maar dat was gaan schimmelen, toen hadden ze gebeld met diperchamp of ze een nieuw roostertje konden krijgen, die waren niet meer op de markt. dan zit je dus met een diperchamp waar je niets aan hebt omdat die schimmel stinkt :S

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Van iedereen die ik ken die hem heeft hoor ik dat ze er zo tevreden over zijn dat ik er ook zeker 1 ga aanschaffen. Heb het zelf kunnen ruiken bij vriendin en alleen bij het omdraaien komt er even een vleugje stank voorbij maar dat is maar kort en verder ruik je echt niks op de kamer.

Share This Page